نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

روزانه ۳۸۵ بسته در پست گراش جابه‌جا می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: حدود ۳۸۵ نامه و مرسوله پستی در اداره پست شهرستان گراش ارسال یا دریافت می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، ۱۷ مهرماه روز جهانی پست است و به همین مناسبت، شکرالله آشفته، رئیس اداره پست شهرستان گراش، گزارش عملکرد یک‌ساله این اداره را منتشر کرده است.

چندی پیش نیز شکرالله آشفته، رئیس اداره پست شهرستان گراش، به دلیل کمبود نیروی انسانی و سهم کم اداره‌ی پست از اعتبارات دو درصد نفت و گاز استعفا داده بود که توسط فرماندار شهرستان رد شد. آشفته در خصوص نیروی انسانی اداره پست گفت: «برای ملزومات و تجهیزات اداری و کمبودهای موجود در اداره، به خصوص اعتبارات که در سال گذشته به شهرستان گراش تخصیص پیدا نکرده است. پیگیری‌هایی انجام شده است، که امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. در حال حاضر اداره چهار نیروی پست و یک نیرو در بخش خصوصی دارد. بعد از استعفای قاسم جنگجو، علی محیط، نیروی جدید از اداره کل جایگزین شده است.»

آشفته در مورد موفقیت‌های این اداره در سال گذشته گفت: «اداره پست شهرستان گراش در شش ماهه اول سال ۹۸ عنوان دوم را در درآمد و ترافیک با تحقق درآمدی ۱۳۳/۷ کسب کرده است.»

بر اساس گزارش اداره پست در یک سال گذشته ۷۴ هزار و ۷۵۴ فقره انواع مرسولات پستی از جمله نامه، بسته، گذرنامه، گواهینامه و … در شهرستان گراش توزیع و ۳۶ هزار و ۵۱۴  فقره انواع خدمات پستی و مرسولات پستی به کلیه نقاط کشور ارسال شده است.

همچنین در سال یکسال گذشته ۲۸۶۵ کدپستی ده رقمی کلیه اماکن شهری و روستایی تخصیص و ۱۶۱ فقره کارت ملی هوشمند اداره ثبت احوال توسط اداره پست شهرستان گراش توزیع شده است. ارائه خدمات تشخیص هویت آگاهی، اشتراک‌پذیری گاز، ارائه خدمات صدور سند، ابلاغیه و اخطاریه و تعویض سند اداره ثبت، رسید گواهینامه جدیدالصدور آموزشگاه‌های رانندگی، خدمات امور مالیاتی، توزیع اخطاریه بانک مسکن، غربالگری نوزادان شبکه بهداشت و درمان، توزیع کالا برگ نفت سفید شرکت ملی نفت، توزیع ابلاغیه و اخطاریه بانک مهر اقتصاد از دیگر خدماتی است که اداره پست شهرستان گراش بر عهده دارد.

 

خروج از نسخه موبایل