نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جاماندگان اربعین با راهیان کربلا همگام می‌شوند

هفت برکه(گریشنا): جاماندگان اربعین حسینی فرصت دارند تا با حضور در سومین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، ارادت خود را به سالار شهیدان ابراز کنند.

به گزارش هفت برکه سومین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، صبح روز ۲۷ مهر ماه مصادف با اربعین حسینی از مسیر تکیه شهدا به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

محمد علی شامحمدی، مدیر کانون فرهنگی و مذهبی روایت آفتاب می‌گوید: «با نزدیک شدن به اربعین حسینی تب و تاب پیاده‌روی مسیر نجف به کربلا در دل عاشقان سیدالشهدا(ع) بالا می‌گیرد. در این میان کسانی هستند که به هر دلیلی امسال توفیق حضور در این مراسم معنوی را ندارند برگزاری این مراسم مرهمی است بر دل زائران جامانده. در مسیری که در گراش برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، با همکاری هیات‌های مذهبی و دوست‌داران اهل‌بیت(ع) موکب‌های خدماتی برپا خواهد شد تا تداعی‌گر لحظات مسیر نجف به کربلا باشد.»

او در ادامه به برنامه‌هایی که در این روز برگزار خواهد شد،اشاره کرد و گفت: «برنامه عزاداری و راهپیمایی در این روز از ساعت ۹ صبح با قرائت زیارت اربعین آغاز خواهد شد. حرکت کودکان با لباس عربی که نشان‌دهنده‌ی اسرا و فرزندان و کودکان امام حسین(ع) است، اجرای گروه دمام‌زنی هیات جوانان قمربنی هاشم(ع) و اجرای گروه سرود راویان آفتاب از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز خواهیم داشت. امیدواریم مانند هر سال شاهد حضور و استقبال مردم از این مراسم معنوی باشیم.»

شامحمدی در مورد برگزارکنندگان این مراسم گفت:«این مراسم با همکاری حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع)، شورای هیات‌‌های مذهبی شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی گراش، دفتر امام جمعه‌ی شهر و کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب برگزار خواهد شد.»

گزارش تصویری راهپیمایی سال گذشته را در گریشنا ببینید.

 

 

خروج از نسخه موبایل