نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

باقرزاده: برای ماندن شورا، از ریاست استعفا می‌دهم

هفت‌برکه – گریشنا: رییس شورای شهر گراش اعلام آمادگی کرد برای تدوام شورای شهر گراش از این سمت استعفا بدهد. 

اکبر باقرزاده، رییس شورای اسلامی شهر گراش، در گفتگو با خبرنگار گریشنا به گفتگوی فوزیه ناصری، دیگر عضو شورا، واکنش نشان داد: «بنده طی برگزاری انتخاباتی قانونی و با حضور فرماندار و دیگر اعضا به عنوان رئیس شورا برگزیده شده‌ام و این حق طبیعی بنده است که کاندیدا شوم که بعضا با درخواست مردم همراه بود و همه تلاشم به عنوان خدمتگزار مردم، خدمت صادقانه و جهادی به مردم است.»

مهندس باقرزاده در مورد دلیل اقدام خود به استعفا گفت: «شورا باید جای خدمت به مردم باشد و بنده هیچ حب ریاست و مقامی در دل ندارم و برای جلوگیری از انحلال شورا از سمت خود به عنوان رئیس شورا کناره‌گیری می‌کنم و هر کسی که به عنوان رئیس معرفی شود، با جان و دل در خدمت به مردم شهرم تلاش می‌کنم و تا می‌توانم در خدمت مردم خواهم بود و این را قبل از انتخابات هیات رئیسه با اعضا مطرح کردم.»

باقر زاده با تاکید بر اینکه خدمت خالصانه و صادقانه را مهمترین وظیفه خود می‌دانم، افزود: «وظیفه ما اولا صیانت از آرای مردم است و وظیفه خود می‌دانم که به مردم به جای دهن‌کجی به آنها خدمت کنم؛ هر چند اختلاف سلیقه وجود داشته باشد و این طبیعی است و هیچ اصراری به رفتن ندارم. با هر شرایطی در شورا می‌مانم و از حق و حقوق شهروندان عزیز دفاع می‌کنم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهم کرد. حتی اگر شده به عنوان آبدارچی حاضر هستم در خدمت شورا باشم و فعالیت کنم.»

وی با بیان اینکه آیندگان در مورد عملکردمان قضاوت خواهند کرد،‌ عنوان داشت: «ما فقط موظفیم کار کنیم و تلاش کنیم که در خدمت مردم باشیم و این آیندگان و نسل جوان ما هستند که گذشته را قضاوت می‌کنند.»

باقرزاده گفت: «دلسوز مردم بودن با حرف نیست. ما باید در عمل نشان دهیم و از خود در راه خدمت به مردم ایثار و از خود گذشتگی داشته باشیم. الان بازار تهمت داغ است و هر کسی می‌تواند بر طبل تهمت و افترا بکوبد. اما آخرش چی؟ فردای این روز است که شفافیت حاکم می‌شود و مردم خواهند فهمید که چگونه جای جلاد و شهید عوض شده است. البته من برای آقای خورشیدی احترام قائل هستم و ایشان فردی با شخصیت و خدمتگزار هستند و هر کمکی که باشد برای ادامه راه شورا به ایشان خواهم داد و در این راه نمی‌گذارم اختلاف سلیقه‌ها سبب کوتاهی ما در راستای رسیدن به اهداف پایدار توسعه شهر شود و ما کارهای بسیاری را با هم شروع کردیم و با هم با کمک هم انشاالله به مقصد می‌رسانیم.»

مهندس اکبر باقر زاده در پاسخ به مصاحبه فوزیه ناصری عضو شورای اسلامی شهر با سایت گراش انقلابی که گفته بود «اگر خورشیدی رئیس شود که صداقت و شفافیت حاکم باشد، در شورا می‌مانم» گفت: «ما در نخستین جلسه شورا بعد از انتخابات هیات رئیسه جدید، از رسانه دعوت کردیم تا در جلسه علنی اعضای شورا حضور داشته باشند. این یعنی شفافیت و صداقت ما با مردم که به صورت جدی پیگیر آن هستیم و در طول مدت خدمت نیز چه بنده رئیس باشم چه نباشم انتظار دارم این روند ادامه پیدا کند.»

خروج از نسخه موبایل