نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آینده‌سازان گراش جوان، از سکوی سوم شروع کردند

هفت‌برکه – گریشنا: نونهالان فوتسال گراش‌جوان، نماینده گراش در مسابقات المپیاد فوتسال نونهالان فارس در گراش، مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند. تیم پدیده زاگرس سده اقلید قهرمان، و متین آباده نایب‌قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، این مسابقات به مدت پنج روز از هشتم تا دوازدهم مردادماه در سالن بزرگ سه هزار نفری دکتر محبی گراش برگزار شد. میزبانی این مسابقات را باشگاه فرهنگی ورزشی گراش‌جوان به عهده داشت و ۱۶ تیم از سراسر استان فارس در چهار گروه چهار تیمی در آن به رقابت پرداختند. این تیم‌ها شامل پدیده زاگرس اقلید، کیان فسا، پاس داراب، خلیج فارس فسا، متین آباده، آذرخش فسا، طاها اقلید، آذرخش نوین داراب، وحدت داراب، کانون قیروکارزین، شهدا فسا، قادری لامرد، میلاد آپادانا مرودشت، آسیا شیراز، سهند فسا و گراش‌جوان بودند.

در پایان رقابت‌ها، تیم پدیده زاگرس سده اقلید قهرمان شد و متین آباده به نایب‌قهرمانی رسید. گراش جوان نیز مقام سومی این المپیاد را کسب کرد. تیم قهرمان این المپیاد به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد و نفرات برتر نیز از سوی استعدادیاب‌های استان شناسایی و معرفی خواهند شد.

نونهالان گراش جوان در گروه سه این دوره از مسابقات با تیم‌های وحدت داراب، کانون قیر و کارزین و شهدای فسا همگروه بودند. آنها موفق شدند با دو برد و یک تساوی و با کسب ۷ امتیاز به عنوان سرگروه از این مرحله عبور کنند و حریف تیم پاس داراب در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات شوند. با پیروزی در این مسابقه، گراش‌جوانی‌ها در نیمه‌نهایی در مقابل تیم متین آباده صف‌آرایی کردند. اما به نتیجه‌ی دو بر دو و شکست در ضربات پنالتی رسیدند تا از مسابقه از فینال مسابقات بازماندند و به بازی رده‌بندی بروند. آنها در بازی رده‌بندی، تیم قادری لامرد را با نتیجه دو بر یک شکست دادند و مقام سوم را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، از سوی باشگاه گراش‌جوان، از عوامل برگزارکننده این المپیاد اعم از سرپرست مسابقات، ناظر داوری، داوران و عوامل اجرایی با اهدای تندیس سپاس و لوح یادبود مسابقات تجلیل شد. همچنین در این مراسم، مدیر عامل باشگاه گراش‌جوان از نهادها و ادارات دولتی که در امر تامین مکان و وسایل خوابگاه تیم‌های شرکت‌کننده و برگزاری مسابقات همکاری داشتند، اعم از اداره آموزش و پرورش گراش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، اداره ورزش و جوانان گراش، جمعیت هلال احمر شهرستان گراش و دانشکده علوم پزشکی گراش با اهدا تندیس سپاس و لوح یادبود مسابقات تقدیر کرد. در پایان نیز از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و هیات فوتبال استان فارس به تیم‌های برتر کاپ و مدال مقام‌های اول تا سوم اهدا شد.

تیم نونهالان فوتسال گراش‌جوان را این آینده‌سازان تشکیل می‌دهند: سام شمسی، ابوالفضل شیردست، حسین موغلی، محمدامین افشار، احمدرضا احمدی، ماهان و مانی اکبریان، ابوالفضل ناصری، امیرحسین عباسپور، مهدی خورشیدی، احمد حسینا، محمد برزگران، آریا زارع، نیما علی‌محمدی، و عرفان خسروی. اعضای کادر فنی این تیم نیز محسن افشار، مهدی کهندلی، ابوذر عباسی و مصطفی چوبین به سرپرستی محمدعلی افشار هستند.

Nonhalan Gerash Javan 02

 

خروج از نسخه موبایل