نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افتتاح نمایشگاه کتاب در کانون حضرت معصومه(س)

هفت‌برکه – گریشنا: از دیروز تا دو هفته‌ی دیگر، هشت هزار عنوان کتاب در نمایشگاهی در کانون فرهنگی حضرت معصومه(س) به انتظار علاقه‌مندان نشسته‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهتمام خانواده‌ها به مطالعه، نمایشگاه کتاب با هشت هزار عنوان در سالن ورزشی زنده‌یاد محمدجواد اسدنژاد در کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) گشایش یافت. در مراسم آغازین این نمایشگاه که با حضور قاسم فرسوده، معاون فرماندار، و چند تن از مسئولین محلی انجام شد، عبدالمهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گراش، ضمن ارائه گزارشی از نمایشگاه، از پایین بودن سرانه مطالعه در کشور و بالطبع در شهرستان سخن راند و گفت: «گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی با عزم جدی همه دستگاه‌های فرهنگی و همراهی خانواده ها میسر خواهد شد.»

در این نمایشگاه هشت هزار عنوان کتاب از چهل انتشارات برتر به صورت منتخب، و بازی‌های فکری از ۲۰ شرکت معتبر با تخفیف ۵۰ درصد در معرض دید و خرید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه به مدت پانزده روز، همه‌روزه از ۵ مرداد تا ۲۰ مرداد، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳ در در سالن ورزشی زنده‌یاد محمدجواد اسدنژاد پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب خواهد بود. این سالن در کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) در بلوار کوثر، بلوار سرداران گراش قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل