نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراشی‌های شیراز دور سفره افطار

13980231 Dorehami Nardeban 17

هفت‌برکه – گریشنا: گروه نردبان روز چهارشنبه سی‌ویکم اردیبهشت ۱۳۹۸، در هتل ارم شیراز میزبان دانشجویان گراشی دانشگاه‌های شیراز، جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان گراش بود. سخنرانی چند تن از اعضای نردبان و میزبانان، تقدیر از حامیان برنامه‌های گروه نردبان، اقامه نماز جماعت و صرف افطاری از جمله برنامه‌های این مراسم بود. بنیاد فرهنگی نوبهار و هتل ارم شیراز دو حامی مالی این مراسم بودند.

محمدصادق نوروزی، دبیر مجموعه نردبان، در این مراسم گزارشی از فعالیت دوساله‌ی این مجموعه ارائه کرد و از برنامه‌ریزی نردبان برای نخستین کنفرانس دانشجویان گراشی با محوریت بازیابی هویت و پیشرفت شهر خبر داد. حسن عبدلیان‌پور، مدیر هتل ارم شیراز، در جمع دانشجویان گراشی از آمادگی این مجموعه برای میزبانی گراشی‌ها صحبت کرد و گفت میدوار است چنین برنامه‌هایی دست کم چند بار در سال برگزار شود. امیرحسین نوبهار نیز در بخشی از این برنامه در خصوص کمبود چنین برنامه‌‌هایی در میان دانشجویان گراشی صحبت کرد و گفت امیدوار است با حمایت مسئولین و مردم، هویت دانشجویان از طریق چنین برنامه‌هایی تقویت شود.

دانشجویان گراشی در بخشی از برنامه با پخش فیلمی از دکتر احمد اقتداری، یاد این استاد برجسته را گرامی داشتند. عارفه فردوسی، از اعضای شورای عمومی نردبان، نیز در این مراسم گفت: «ما دانشجویان در شناخت مفاخر خودمان عقب مانده‌ایم. ضایعه‌ی درگذشت دکتر اقتداری باید تلنگری برای جامعه علمی گراش باشد تا قدر داشته‌هایمان را بیشتر بدانیم.»

در بخش دیگری از مراسم، از دکتر مهدی مهرابی، مدیر بانک انصار، به پاس حمایت‌های دوساله‌اش از نردبان و دیگر حرکت‌های فرهنگی گراش تقدیر شد.

در ادامه، پس از اقامه نماز جماعت، از دانشجویان و مهمانان برنامه با ضیافت افطار و شام پذیرایی شد.

13980231 Dorehami Nardeban 17
خروج از نسخه موبایل