نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش میزبان دانش‌آموزان آزمایشگر

هف‌برکه – گریشنا: مسابقات آزمایشگاهی جنوب فارس در گراش برگزار شد. دانش‌آموزان خنجی در هر دو پایه‌ی دهم و یازدهم برتر شدند و به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش، پنج شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸، هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی مرحله قطبی با شرکت ۳۰ گروه از دانش‌آموزان ۱۵ منطقه استان در پایه‌های دهم و یازدهم در پژوهش‌سرای شهدای فرهنگی شهرستان گراش برگزار شد. گروه‌های منتخب دانش‌آموزی از شهرستان‌ها و نواحی گراش، ناحیه ۴ شیراز، لار، جهرم، قیروکارزین، اوز، خنج، لامرد، مهر، بیرم، اشکنان، علامرودشت، گله‌دار، فورگ داراب و جویم در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند. گراش، اقلید، فسا و کازرون به ترتیب میزبان برگزاری مسابقات آزمایشگاهی مرحله‌ی قطبی در جنوب، شمال، شرق و غرب استان بودند. 

این مسابقات ابتدا در مرحله منطقه‌ای برگزار شده بود. از هر منطقه، گروه منتخب هر پایه به مرحله قطبی راه پیدا کرده بودند. از گراش دو مدرسه‌ی ام البنین(س) و سیدالشهدا(ع) به مرحله قطبی رسیده بودند.

مسابقات در دو بخش کتبی و عملی برگزار شد. در رقابت‌ دانش‌آموزان قطب جنوب استان فارس، هم‌ در پایه دهم و هم در پایه یازدهم، گروه خنج برتر شناخته شدند و به مرحله استانی که در شیراز برگزار می‌شود راه پیدا کردند.
ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش، با استقبال از برگزاری این مسابقات در گراش گفت: «فعالیت‌های آزمایشگاهی از ارکان آموزش محسوب می‌شود و این فعالیت‌ها زمینه رشد دانش و مهارت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند. این نوع فعالیت‌های علمی در تثبیت یادگیری، افزایش ماندگاری مفاهیم آموخته شده و نیز کسب مهارت نقش به سزایی دارد که این فعالیت‌ها در زندگی روزمره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمینه خلاقیت را فراهم می‌آورد.»

azmayeshga6

 

خروج از نسخه موبایل