نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اخطار امام جمعه گراش به بانک‌ها

هفت‌برکه – گریشنا: امام جمعه گراش به بانک‌ها هشدار داد اگر از نظر اداری به شعبه مستقل تبدیل نشوند، ارتباط مالی مردم با آن‌ها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از گراش حجت الاسلام بخشایش پور امام جمعه گراش، پس از تبریک حلول ماه رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر علیه السلام، به روز راهیان نور اشاره کرد و گفت: امروز پس از گذشت چندین سال، مناطق جنگی به پایگاه های فرهنگی تبدیل شده است.

وی افزود: نسل امروز با اعزام به مناطق جنگی با ارزش های دفاع مقدس همچون ایثار، شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی آشنا می شوند.

امام جمعه گراش در ادامه به بیان مشکلات شهرستان پرداخت و افزود: گراش به لحاظ جغرافیایی یک شهرستان مجزا است ولی هنوز اغلب بانک های آن استقلال ندارند.

وی مدیران عامل شعب بانک های دولتی و غیر دولتی استان را مورد خطاب قرار داد و گفت: اگر شعب این بانک ها مستقل نشود، ترتیبی اتخاذ می شود که ارتباط مالی مردم شهرستان با این شعبات وابسته قطع شود چرا که تسهیلات این بانک ها از جوانان جویای کار این شهرستان سلب شده و نصیب دیگران می شود.

حجت الاسلام بخشایش پور با توجه به فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مشکلات پیش روی جانبازان و خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: امروز جانبازانی در جامعه زندگی می کنند که به دلیل شیمیایی شدن در دوران دفاع مقدس، با مشکلات زیاد جسمی، مالی و اقتصادی روبرو هستند که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

امام جمعه گراش در ادامه به سالروز تشکیل کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: در دوران های قبل و بعد از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی، مهم‌ترین کانون شکل‌گیری و سازمان‌دهی فکری، دینی و حرکت‌های انقلابی مردم از مساجد پایه‌ریزی می شد.

وی افزود: رمز موفقیت مساجد تشکیل نهادهای سه بعدی فرهنگی متشکل از پایگاه های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی هنری در مساجد است.

 

خروج از نسخه موبایل