نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چهارمین شب شعر اهل بیت(ع) با ذکر نام ام‌البنین(س)

هفت برکه (گریشنا): چهارمین شب شعر منطقه‌ای اهل بیت(ع) با حضور شاعران برگزیده‌ی استان فارس و هرمزگان در سالن اجتماعات شوری برگزار می‌شود.

به گزارش هفت برکه: این شب شعر ساعت ۲۰ پنچ‌شنبه، دوم اسفند ماه، با موضوع وفات حضرت ام‌البنین(س)،تکریم مادران شهدا و تکریم همسران شهدا در سالن اجتماعات شوری برگزار می‌شود. شاعرانی از استان فارس و هرمزگان با حضور در این برنامه شعرهای خود را در این شب شعر، ارائه می‌کنند.

احمد بابایی از شاعران مطرح کشوری مهمان ویژه‌ی این برنامه است. قرار بود علی موسوی گرمارودی مهمان امسال این شب شعر باشد اما موسوی گرمارودی به علت بیماری نتوانست در گراش حضور داشته باشد.

مصطفی کارگر، دبیر اجرایی این برنامه می‌گوید:«۲۷ شاعر از ۴ استان فارس، هرمزگان، بوشهر و خوزستان حدود ۹۰ شعر به دبیرخانه ارسال کردند که سطح اشعار ارسالی بالا بود در نهایت بعد از داوری ۱۰ شعر انتخاب شد و از شاعران این اشعار برای حضور در شب شعر دعوت شد. این افتخار را داریم که خانواده‌ی شهدا نیز در این شب شعر حضور خواهند داشت.»

اشعار این شب شعر در سه موضوع وفات حضرت ام‌البنین(س)، تکریم مادران شهید و تکریم همسران شهید خوانده می‌شود. ستاد برگزاری شب شعر اهل‌بیت(ع) گراش با مجوز اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش مسئولیت برگزاری این مراسم را برعهده دارد.

 

خروج از نسخه موبایل