نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ناظمی اردکانی،از گراش تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در این دیدار حسین صادق عابدین استاندار فارس با تقدیر از تلاش‌های سازمان ثبت احوال کشور، راه اندازی خط تولید کارت هوشمند ملی را اقدامی موثر برای مکانیزه شدن فرآیندهای اداری در کشور دانست.

وی صدور شناسنامه ویژه شهدا را از ابتکارات استان فارس و در راستای ادای دین به شهدای والا مقام استان دانست که در همه کشور گسترش پیدا کرده است و افزود: اداره کل ثبت احوال استان فارس، توانسته است در طول سال‌های گذشته، در زمینه ارایه خدمات مطلوب به مردم، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این دیدار ثبت احوال را نهادی حاکمیتی و زیرساختی معرفی کرد و افزود: ثبت احوال در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و احراز هویت و تابعیت و نیز مباحث فرهنگی مربوط به نامگذاری فرزندان از جمله تاثیرات این دستگاه اجرایی است.

وی با تاکید بر این که ثبت احوال در حال تبدیل شدن به یک سازمان الکترونیک است، افزود: ثبت احوال با تکیه بر پشتیبانی‌های بی سابقه دولت‌های نهم و دهم و پروژه‌های مهمی همچون صدور شناسنامه‌های مکانیزه، الکترونیکی کردن آرشیو اسناد سازمان و صدور کارت هوشمند ملی، شرایط متفاوتی نسبت به گذشته را تجربه می‌کند.

ناظمی اردکانی با تقدیر از حمایت‌های فراوان استانداری فارس از اداره کل ثبت احوال، به بازدید خود از ادارات ثبت شهرستان‌های گراش، لار جهرم و سروستان و تحول گسترده در این ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از خدمات ادارات ثبت احوال، به صورت مکانیزه و در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم عرضه می‌شود.

وی از آغاز صدور کارت هوشمند ملی از عید غدیر با حضور رییس جمهوری در قم خبر داد و افزود: پس از ارایه کارت هوشمند ملی، تمام سازمان‌هایی که خدماتشان را بر اساس شماره ملی به مردم ارایه می‌شود، شاهد تحول در این حوزه خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل