نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بهرام زمانی با هودی ها سخن گفت

hood

تعامل اولیا و مربیان، زمینه‌ساز تحقق اهداف سند تحول بنیادین

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز بهرام زمانی در جمع نمازگزاران اهل تسنن روستای هود منطقه اوز ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: پیوند اولیای خانه و مدرسه راهی برای پیشرفت و تقویت قوای علمی دانش‌آموزان است.

وی گفت: رفع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دوران تحصیل فقط با مشارکت و تعامل اولیا و مربیان امکان‌پذیر است که این مهم نیز برای دست‌یابی به اهداف آشکار و پنهان سند تحول بنیادین نیز امری ضروری‌ست. رییس اداره آموزش و پرورش اوز با اشاره به آغاز هوشمند‌سازی کلاس‌های دبستان فردوسی روستای هود تصریح کرد: خدمات دولت در مناطق دور‌افتاده و محروم برای تحصیل دانش‌آموزان بیش از پیش ادامه دارد و این هدفی است که در چشم‌انداز سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش قابل تامل است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از خیرین و معتمدین برای مشارکت در امر تحصیل فرزندان و حمایت از مدارس در راستای هوشمند‌سازی، خدمت آنان را حرکتی جاوید و ماندگار برای نسل‌های آینده دانست.

بهرام زمانی به پذیرفته‌شدگان جوانان این منطقه در دانشگاه فرهنگیان تبریک گفت و خواستار تلاش بیش از پیش جوانان برای کسب علم و دانش شد و در پایان از همکاری شورای روستا معتمدین و خیرین و امام جمعه این روستا به خاطر همکاری با آموزش‌و‌پرورش تقدیر کرد. وی در پایان با تعدادی از اولیا، معلمان و اعضای شورای روستا دیدار و گفت‌و‌گو کرد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

خروج از نسخه موبایل