نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شکایت‌ها و گران‌فروشی‌ها در بازار

هفت‌برکه – گریشنا: سالانه بیش از ۷۵ شکایت از اصناف به بازرسین صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف گزارش می‌شود. سوپرمارکت‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و موبایل‌فروشی‌ها بیشترین آمار شکایت و جریمه شدن را دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت گراش، در گراش سالانه حدود ۷۵ شکایت ثبتی داریم که از این تعداد ۴۵ شکایت به صورت تلفنی است، ۲۰ شکایت به صورت کتبی و ۱۰ شکایت به صورت حضوری. آمارها یکی از ابزارهایی است که می‌تواند دیدگاه ما را شکل دهد. مثلا این آمار این دید را به شما می‌دهد که گراشی‌ها ترجیح می‌دهند انتقاد و شکایت‌های خود را بیشتر غیرمستقیم مطرح کنند تا رودررو.

هنگام خرید کردن از مغازه‌ها حواستان به تاریخ و قیمت اجناس باشد، به‌خصوص وقتی از سوپرمارکت‌ها و موبایل‌فروشی‌ها خرید می‌کنید و یا به آرایشگاه‌های زنانه می‌روید. سالانه در گراش ۴۰ پرونده تخلف به بازرسین تنظیم بازار گزارش می‌شود که بیشتر این تخلف‌ها مربوط می‌شود به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و تقلب. در بین اصناف گراش سوپرمارکت، آرایشگاه زنانه و موبایل‌فروشی‌ها بیش از دیگران شاکی دارند و جریمه می‌شوند.

درصورتی که تخلفی از کسبه و بازاریان دیدید و یا شکایتی دارید، یا باید به اداره صنعت و معدن و تجارت در خیابان بسیج مراجعه و فرم شکایت را پر کنید و یا با شماره‌های ۱۲۴ یا ۵۲۴۵۱۸۸۸ تماس بگیرید تا به شکایت شما رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل