نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

یک مجرم فراری و دو سارق در چنگ پلیس گراش

هفت برکه (گریشنا): پلیس‌های گراش در دو عملیات موفق به دستگیری یک متهم فراری و دو سارق در عین ارتکاب جرم شدند.

به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان گراش: متهمی فراری به اسم م. ر که مدت‌ها تحت تعقیب بود با هوشیاری نیروی انتظامی در محل کار و اختفای خود در شیراز دستگیر شد. او ۱۹ سال سن دارد و پیش از این در سن ۱۷ سالگی به دلیل چاقو‌کشی به زندان افتاد. این فرد چند ماه پیش به قید وثیقه از زندان مرخصی گرفت اما به زندان برنگشت و متواری شد.

در یکی از نیمه‌شب‌های آذر ماه ماموران فرماندهی شهرستان گراش و نیروهای اطلاعاتی محل اختفای او در شیراز را کشف کردند و با محاصره‌ی محل، طی یک عملیات غافلگیرانه و اطلاعاتی موفق به دستگیری متهم و انتقال او به گراش شدند.

نیروهای انتظامی از محل اختفای قبلی او در استان هرمزگان نیز دو قبضه سلاح کشف کردند. چاقوکشی، سرقت و تیراندازی به مامورین انتظامی از جمله جرایم ثبت شده در پرونده‌ی او است. این متهم بعد از گیر افتادن در چنگال قانون، روانه‌ی زندان شد.

در اتفاق دوم، ج.ع ۲۱ ساله و گراشی و م.ج ۲۰ ساله و افغانستانی چند هفته‌ی پیش در حال سرقت سیم و کابل و وسایل مسجد در حال ساخت در بلوار شیخ احمد انصاری روبه روی موسسه‌ی آبشار اندیشه بودند. با گزارش مردمی به نیروی انتظامی این دو سارق که سرقت‌های دیگری نیز در پرونده‌ی آن‌ها دیده می‌شود، دستگیر شدند.

خروج از نسخه موبایل