نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

درگذشت امام جمعه شیعیان خنج

هفت برکه (گریشنا): پیکر حجت‌الاسلام حاج شیخ رضا صفایی، امام جمعه شیعیان خنج، تشییع و به خاک سپرده شد. صفایی مدت ۹ ماه ریاست اداره تبلیغات اسلامی گراش را نیز بر عهده داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری:حجت‌الاسلام حاج شیخ رضا صفایی، امام جمعه شیعیان خنج روز جمعه ۹ مردادماه درگذشت. مراسم تشییع مرحوم ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۷ از مسجد اهل‌بیت(ع) خنج به طرف مرقد شهدای گمنام برگزار شد. صبح امروز، هیاتی شامل امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان گراش برای شرکت در مراسم تشییع او راهی خنج شدند.

صفایی از ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ به مدت ۹ ماه، رییس اداره تبلیغات اسلامی گراش بود و بعد از آن به امامت جمعه شیعیان خنج منصوب شد.

سید محمد بخشایش‌پور امام جمعه گراش، فرودی، فرماندار شهرستان و شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش طی پیام‌هایی درگذشت امام جمعه شیعیان خنج را تسلیت گفتند.

پیام امام جمعه گراش به این مناسبت

انا لله و انا الیه راجعون
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شی ء إلی یوم القیامه

خبر ارتحال جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای شیخ رضا صفایی(ره) امام جمعه فقید شهرستان خنج واصل شد. مصیبت درگذشت شخصیتی که عمر خویش را در راه ترویج و توسعه تعالیم عالیه دینی و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) درطول سالیان متمادی سپری نمود و پناهگاهی برای مردم شریف و متدین و شیعه آن منطقه به شمار می‌رفت، که همواره موجب وحدت بین شیعه و سنی بوده‌اند موجب تأثر و تألم گردید. این جانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل اللّه تعالی فرجه الشریف، روحانیت معظم،به ویژه ائمه جمعه استان فارس و مردم فهیم این خطه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، خداوند روح این بزرگوار را با اولیای الهی محشور فرماید.

سیدمحمدباقر بخشایش
امام جمعه شهرستان گراش

متن پیام تسلیت اصغر فرودی، فرماندار گراش:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت تاسف انگیز روحانی وارسته، حجت السلام والمسلمین حاج شیخ رضا صفایی رئیس اسبق اداره تبلیغات اسلامی گراش و امام جمعه شهرستان خنج موجب تاسف و تالم شد.

بی شک فقدان آن عالم پارسا که عمر خود را وقف تربیت و هدایت انسانها کرده، لطمه بزرگی برای عموم خاصه مردم شریف شهرستان خنج خواهد بود .

این ضایعه را به مردم شریف شهرستان خنج، جامعه روحانیت و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

متن پیام تسلیت شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی الی یوم القیامه

خبر ارتحال تاسف انگیز روحانی وارسته، حجت السلام والمسلمین حاج شیخ رضا صفایی، رئیس اسبق اداره تبلیغات گراش و امام جمعه شهرستان خنج موجب تاسف و تالم شد.

بی شک فقدان آن عالم پارسا و وارسته که عمر خود را وقف اسلام، قرآن و تربیت و هدایت انسانها کرده ، لطمه بزرگی برای عموم وخاصه مردم شریف شهرستان خنج خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف شهرستان خنج، جامعه روحانیت ،هیئات مذهبی و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

خروج از نسخه موبایل