نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برد شیرین جوانان هلال‌احمر در خانه

Helal Javan 01

هلال‌احمر – هفت‌برکه:‌ جوانان هلال‌احمر گراش در نخستین دیدار خانگی خود تیم استقلال کاشان را به نتیجه سه بر یک شکست داد.

از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور هلال احمر گراش میزبان استقلال کاشان بود. این مسابقه ساعت ۱۶ روز اول مهرماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد. حضور بخشایش‌پور ، امام جمعه گراش برای دیدن این بازی یک بار دیگر ضرورت وجود جایگاه ویژه در ورزشگاه شهدا را یادآوری کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، گراشی‌ها که در هفته اول با وجود بازی زیبا مقابل مس رفسنجان در نهایت بازی برده را در لحظات پایانی با تساوی عوض کرده بودند برای سرو سامان بخشیدن و رسیدن به بالای جدول نیاز مبرم به ۳ امتیاز خانگی داشتند. در سوی مقابل هم نماینده کاشان که هفته نخست در خانه نتیجه را به بهمن شیراز واگذار کرده بود خواهان اولین بردش مقابل حریف بود.

گراشی‌ها پس از مدتها شاهد حضور خیل تماشاچیان علاقه‌مند به فوتبال بودند و بازی را طوفانی شروع کردند. در همان ابتدای کار و در دقیقه ۷ ابراهیم کامیاب بازیکن تکنیکی آینده‌دار، گل اول را به ثمر رساند. صادق صداقت دیگر جوان جویای نام که از بازیکنان نوجوانان هلال احمر هم به شمار می رود با دو حرکت انفجاری و جا گذاشتن چندین مدافع دو گل زیبا در دقایق ۱۵ و ۲۷ به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری سه بر صفر نماینده گراش به پایان رسد.

در نیمه دوم مصدومیت مهدی خادمی و رضا خدمتی کمی کار را برای هلال احمر سخت کرد و نماینده کاشان که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حمله زد. هر چند اگر مهاجمان هلال احمر قدر موقعیتها را می‌دانستند شکستی سنگین‌تر رقم می‌خورد. این بار نوبت کاشانی‌ها بود که در دقیقه ۷۵ صاحب ضربه پنالتی شوند هر چند علی جعفری دروازه‌بان هلال احمر به زیبایی این ضربه را مهار کرد ولی در برگشت دروازه خود را بازشده دید تا در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع نماینده گراش به پایان رسد
با این برد هلال احمر ۴ امتیازی شد و پس از بهمن شیراز که با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد، با تفاضل گل کمتر نسبت به شریف‌بتن و شهید وفایی شیراز ، در مکان چهارم قرار گرفت. هلال احمر در هفته سوم باید در اصفهان به مصاف پدیده سپاهان اصفهان برود.

ابوالحسن غلامی سرمربی هلال احمر که مصطفی کارگشا و محمدجواد آذربادگان را به عنوان مشاور را در کنار خود دارد پس از پایان بازی گفت: خدا را شکر به هدف‌مان که همان کسب ۳ امتیاز بود رسیدیم از نتیجه بدست آمده خوشحالم ولی از عملکرد شاگردانم رضایت چندانی ندارم و انتظارات بیشتری از آنان دارم.

غلامی از حضور مسولین مخصوصا امام جمعه شهرستان، محسنی رییس جمعیت هلال احمر، احمدحسن نژاد رییس اداره ورزش و جوانان، اسماعیل حسن نژاد رییس هیات فوتبال ، و نیز هواداران پرشور که در ورزشگاه حضور داشتند صمیمانه تشکر کرد:  «حضور هواداران به همراه حمایت مسولین نقطه قوت ما در این دوره از مسابقات است و امیدواریم که در بازیهای آینده نیز شاهد حضور پرشمار تماشاچیان در ورزشگاه باشیم هفته به هفته کارمان سخت‌تر می‌شود و باید عزم خود را برای صعود جزم نماییم تا انشاله بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.»

برای جوانان هلال احمر علی جعفری، محمد امین مرادپور، محمد علی کرباسی، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، مصطفی مرادی، هادی حسن‌زاده، ابراهیم کامیاب،
مهدی خادمی ( ۴۵حامد غفاری) ، رضا خدمتی ( محمد رسول صدیقی دقیقه۶۸) و صادق صداقت بازی کردند. جوانان هلال احمر قبل از شروع بازی با نصب پلاکارد که از سوی هیات فوتبال شهرستان تدارک دیده شده بود «یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز» را گرامی داشتند.

این هفته نوجوانان هلال احمر روز جمعه ۷ مهر در گراش از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس میزبان تیم فوتبال شهید چمران لارستان خواهد بود.

هلال احمر گراش – استقلال کاشان

نتایج لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

هفته اول: مس رفسنجان ۱- ۱ هلال‌احمر گراش / گل: گل به‌خودی تیم مس

هفته دوم: هلال‌احمر گراش۳ – یک استقلال کاشان/ گل‌ها: ابراهیم کامیاب، صادق صداقت (دو گل)

هفته سوم: پدیده سپاهان اصفهان – هلال‌احمر گراش

 

 

خروج از نسخه موبایل