نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ثبت نام کلاس‌های آمادگی جسمانی برای بانوان گراش

هفت‌برکه – گریشنا: هیات ورزش‌های همگانی استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بانوان در گراش موافقت کرد.

به گزارش هیات ورزش‌های همگانی گراش، در جلسه‌ای که با حضور نوره نظامی، نایب رئیس هیات همگانی و مسئول کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک گراش، با جوانمردی، نایب رئیس هیات استان فارس و همچنین شیرازی، مدیر دوره‌ها، در شیراز برگزار شد، درباره امکان برگزاری دوره‌های ده تئوری و مربی‌گری و کارگاه‌های مربوطه در شهرستان گراش تبادل نظر شد. در این جلسه، با توجه به حضور علاقه‌مندان به این رشته در گراش و مشکل بعد مسافت برای بانون برای حضور در کلاس‌های آموزشی در شیراز، برگزاری چندین کلاس آموزشی برای بانوان در گراش مورد موافقت قرار گرفت.

نظامی، نایب رییس هیات گراش، در این جلسه توضیح داد: «خوشبختانه در شهر گراش و شهرستان‌های اطراف برای مربیگری استقبال خوبی شده است. اما به خاطر نداشتن شرایط و مقدور نبودن حضور در دوره‌های آموزشی که در استان برگزار می‌شود، خواهان انتقال و برگزاری این دوره‌ها به شهرستان گراش هستیم که قطعا با استقبال بانوان مواجه خواهد شد.» جوانمردی، رییس هیات استان، نیز موافقت خود را برای برگزاری کلاس‌های مربیگری و کارگاه‌ها در شهرستان گراش اعلام کرد.

در پی این موافقت، نظامی از بانوان علاقه‌مند به مربی‌گری در هر کدام از رشته‌های زیر دعوت کرد برای نام‌نویسی در کلاس اقدام کنند. در صورتی که شرکت‌کنندگان در هر کدام از این دوره‌ها به حد نصاب برسد، زمان و مکان و شرایط برگزاری کلاس به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید. بانوان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق واتساپ به مسئول هیئت ۰۹۲۱۲۸۴۷۷۰۷ و مسئول نام‌نویسی ۰۹۳۷۷۵۹۷۱۲۳ پیام دهند:

ده تئوری درجه ۳ و درجه ۲ پیش‌نیاز تمامی مربیگری رشته های ورزشی؛ مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ (پیش‌نیاز تمام رشته‌های زیر مجموعه آمادگی جسمانی)؛ توجیهی ایروبیک (پیش‌نیاز مربیگری ایروبیک)؛ مربیگری ایروبیک (ویژه مربیان آمادگی جسمانی)؛ استاژ فیوژن فیتنس (ویژه عموم بانوان)؛ استاژ بادی پامپ (ویژه عموم بانوان)؛ کارگاه اجباری تغذیه برای ارتقا درجه مربی‌گری آمادگی جسمانی ۳ به ۲ (ویژه مربیان درجه ۳ آمادگی جسمانی)؛ کارگاه اجباری طراحی تمرین برای ارتقا درجه مربیگری آمادگی جسمانی ۳ به ۲ (ویژه مربیان درجه ۳ آمادگی جسمانی)؛ کارگاه اجباری کار با دستگاه برای ارتقا درجه مربیگری آمادگی جسمانی ۳ به ۲ (ویژه مربیان درجه ۳ آمادگی جسمانی).

در این جلسه، لزوم شرکت در این کارگاه‌ها برای ورود به امر مربی‌گری نیز مورد تاکید قرار گرفت. جوانمردی، نایب رییس هیات استان، در این زمینه اظهار کرد: «طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است، متاسفانه در شهرستان‌ها باشگاه‌های زیادی مشغول به کار هستند که مربیان در آنها دارای مدرک مربیگری نیستند و یا مدرک آنها معتبر نیست.» او با بیان این که اول از همه ورزشکاران باید تحت بیمه ورزشی باشند، افزود: «لازمه‌ی مربیگری در باشگاه‌ها، داشتن کارت مربیگری معتبر است و مربیانی که تاریخ اعتبار کارتشان به اتمام رسیده، باید برای تمدید اقدام کنند. در صورت عدم تمدید کارت، اجازه مربیگری ندارند.» جوانمردی در مورد مربی‌گری رشته‌های تخصصی نیز تاکید کرد: «کسانی که کارگاه آموزشی یا دوره مربیگری مربوط به رشته تخصصی که در باشگاه کار می‌کنند را نگذرانده‌اند، به هیچ عنوان اجازه مربیگری آن رشته تخصصی ندارند.» نایب رییس هیات استان برگزاری کلاس‌های ممنوعه که مورد تایید فدراسیون نیست را نیز غیرمجاز دانست و اظهار کرد با این موارد به طور جدی و قانونی از طرف اداره و هیات آن شهرستان برخورد خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل