نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش – اوز با چهار باند به هم وصل شدند

هفت برکه(گریشنا):  در چهارمین روز از هفته دولت باند دوم جاده گراش-اوز به طول چهارده و نیم کیلومتر با حضور اسماعیل تبادار، استاندار فارس افتتاح شد.

به گزارش هفت برکه، دوشنبه پنجم شهریور ماه ۹۷ اسماعیل تبادار، استاندار فارس برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت به لارستان سفر کرد. هر چند قرار بود استاندار چند پروژه در گراش و ارد را افتتاح کند اما تنها افتتاح جاده گراش – اوز به عنوان پروژه مشترک گراش و لارستان در برنامه قرار گرفت.

بعد از مراسم استقبال در جلو نمایندگی ایران خودرو، مسئولین شهرستان گراش به همراه استاندار فارس برای افتتاح باند دوم جاده گراش-اوز رفتند. این جاده ۱۴.۵ کیلومتر طول دارد که هفت و نیم کیلومتر از این جاده با هزینه اداره راه و شهرسازی گراش و هفت کیلومتر آن با هزینه اداره راه و شهرسازی اوز  و از محل اعتبارات دولتی ۳ درصد نفت و گاز ساخته شد است. با پایان این پروژه جاده گراش – اوز به صورت کامل دارای دو باند رفت و دو باند برگشت خواهد بود.

کلنگ این پروژه در سال ۱۳۹۵ زده شده است و  ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مجموع هزینه این جاده بوده است.

آغاز پروژه دوبانده شدن این مسیر از سال ۱۳۹۳ بود با همکاری شهرداری گراش و اوز با اداره کل راه و شهرسازی لارستان بود. حبیب‌الله مهرابی رییس شورای چهارم کشور گفت: «ما تعامل خوبی با اداره کل راه و شهرسازی داشتیم هم در بلوار خلیج فارس، هم در جاده چک‌چک و هم در جاده گراش – اوز بخشی از هزینه‌ها با هدف کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان را شهرداری گراش پرداخت کرد. اما متاسفانه در زمان افتتاح پروژه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.»

عبدالحسین مهروری شهردار گراش در مورد هزینه شهرداری گراش برای جاده گراش – اوز گفت: «پیمانکار حدود یک و نیم میلیارد تومان تقاضا داشت که در نهایت شهرداری ۸۷۰ میلیون تومان برای زیرسازی بخشی از جاده گراش – اوز پرداخت کرده است.»

tabadar2
خروج از نسخه موبایل