نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۳۰ بسیجی برتر گراش را بشناسید

هفت‌برکه- گریشنا: در اولین جشنواره شهرستانی مالک اشتر از ۳۰ نفر از مسئولین، مدیران و رده‌های برتر و موفق بسیج شهرستان گراش تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از گراش، این جشنواره با حضور سرهنگ علی‌پور، معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت ۱۶ مردادماه ۱۳۹۷ در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

سرهنگ علی‌پور با سخنرانی در این جشنواره، هدف از برگزاری این برنامه را شناسایی و تشویق رده‌های برتر عنوان کرد و گفت: انتخاب افراد در جشنواره مالک اشتر از یک سیکل خاصی عبور می کند و با ارزیابی علمی و فنی، خروجی آن در قالب تجلیل از برترین‌ها اتفاق می‌افتد.

علی‌پور گفت: این جشنواره تاکنون در سطح کشور و استان در رده سپاه و بسیج برگزار می‌شد اما امسال با تدبیر فرمانده سپاه استان فارس، این برنامه در نواحی مقاومت بسیج برگزار می‌شود و رده‌های برتر نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اقشار و رده‌های صالحین انتخاب شده و از آنها تجلیل می‌شود.

سرگرد دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش نیز گفت: در این جشنواره از افرادی که در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی، نهضت خدمات‌رسانی به مناطق محروم در قالب بسیج سازندگی و عرصه‌های علمی بیشترین فعالیت را داشتند، به عنوان برترین‌های رده‌های بسیج شهرستان در سال ۹۶ انتخاب شدند و از آنها تجلیل شد.

برترین‌های بسیج در جشنواره مالک اشتر

خروج از نسخه موبایل