نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دست‌آورد گراشی‌ها در کنکور ۹۷ + به‌روز می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): نتایج اولیه کنکور سراسری امسال سه‌شنبه شب ۹ مرداد ۹۷ اعلام شد تا تکاپوی دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه در میانه‌ی تابستان آغاز شود. تیم خبری هفت‌برکه (گریشنا) ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان گراشی، در این خبر و همزمان در کانال «گریشنا گراش» رتبه‌های برتر شهر را بازتاب می‌دهد.

علی دارشی، دانش‌آموز مدرسه محبی، رتبه ۲۲۷ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورد.

در رشته تجربی، علیرضا قاسمی موفق به کسب رتبه ۴۶۸ سهمیه منطقه ۳ شده است. قاسمی که در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده، سال پیش رتبه ۹۹۴ را به‌دست آورده بود.

پارسا رحمانیان، در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۵۵۰ منطقه ۱ را کسب کرده است. رحمانیان تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان فرهنگ ۲ تهران گذارنده است.

فاطمه نام‌آور در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۹۳۸ سهمیه ایثارگران را به دست آورده است. نام‌آور تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه امام رضا (ع) گراش گذرانده است.

عارفه فردوسی در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۹۹۱ منطقه ۳ را به دست آورده است. فردوسی که در دبیرستان امام رضا (ع) گراش تحصیل کرده، سال گذشته رتبه ۲۲۵۷ سهمیه شاهد را به دست آورده بود.

فاطمه سیاح در رشته انسانی، موفق به کسب رتبه ۱۸۹۶ سهمیه ایثارگران شده است.

محمدامین قاسمی، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۲۶۷۱ منطقه ۳ را کسب کرده است. قاسمی در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده است.

محمدامین نورانی، دانش‌آموز دبیرستان محبی گراش، رتبه ۳۶۳۱ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورده است.

حمید خواجه‌زاده، در گروه آزمایشی تجربی رتبه ۳۹۰۰ سهمیه ایثارگران را به دست آورده است. خواجه‌زاده در دبیرستان شهید بهشتی لار تحصیل کرده است.

پوریا غلامی، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۴۰۱۰ منطقه ۳ را کسب کرده است. غلامی در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده است.

مریم نوبهار در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۴۱۰۰ سهمیه ایثارگران را کسب کرده است. نوبهار تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان فرزانگان لار گذرانده است.

در رشته انسانی، زهرا افشار از دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون لار، رتبه ۴۲۰۷ منطقه ۲ را به دست آورده است.

حامد پورشمسی در گروه آزمایشی ریاضی، رتبه ۴۹۳۳ منطقه ۳ را به دست آورده است.

در گروه آزمایشی تجربی، علیرضا نوشادی از دبیرستان علی بن ابیطالب فداغ، رتبه ۵۶۱۶ منطقه ۳ را به دست آورده است.

علی جعفری از دبیرستان محبی گراش، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۵۶۱۸ منطقه ۳ را کسب کرده است.

محمد باختر، دانش‌آموز دبیرستان محبی گراش، رتبه ۶۰۸۱ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورده است.

زهره بلندگرامی در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۶۱۱۷ منطقه ۳ را به دست آورده است. بلندگرامی تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه امام رضا (ع) گراش گذرانده است.

سمیه قربانیان دانش‌آموز دبیرستان ام‌البنین(س) در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۶۵۸۰ سهیمه ایثارگران را به دست آورده است.

فرزانه فتاحی دانش‌آموز دبیرستان امام رضا(ع) در گروه آزمایشی انسانی رتبه ۶۷۵۹ منطقه سه و در گروه آزمایشی زبان رتبه ۲۹۹۶ منطقه سه را به دست آورده است.

(+ این خبر به‌روز می‌شود.)

 

شما هم اگر از رتبه‌های برتر باخبر شدید، برای درج در خبر می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. در روزهای آینده منتظر تحلیل و بررسی نتایج اولیه کنکور در گراش با همکاری گروه «نردبان» باشید.

کارنامه اولیه کنکور سراسری چیست؟

به گزارش مهر، کنکور سراسری ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار شد.

نتیجه اولیه کنکور سراسری، شامل رتبه و تراز دانش‌آموزان در زیرگروه‌های مختلف است که دانش‌آموزان می‌بایست طی ۱۵ تا ۲۰ مردادماه ۹۷ رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. طبق گفته رییس سازمان سنجش نتایج نهایی کنکور امسال، نیمه دوم شهریورماه ۹۷ اعلام می‌شود.

سهمیه‌های موثر در کنکور ۹۷

طبق دفترچه ثبت‌نام کنکور ۹۷، سهمیه‌های کنکور سراسری عبارتند از: سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد، سهمیه ایثارگران ۵ درصد، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا و سهمیه بهیاران و سهمیه مناطق زلزله‌زده؛ که هریک متقاضیان هنگام ثبت‌نام با توجه به شرایط استفاده از هریک از سهمیه‌ها، خود را داوطلب استفاده از یکی از سهمیه‌های عنوان شده اعلام کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل