نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دوشنبه‌ها، وقت فرماندار در اختیار مردم است

هفت‌برکه – گریشنا: اصغر فرودی فرماندار گراش، در دیدار هفتگی چهره به چهره، مسایل و مشکلات ۳۰ نفر از مردم شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.

با برنامه‌ریزی روابط عمومی فرمانداری گراش، دوشنبه هر هفته دیگر برنامه‌های فرماندار لغو و وقت فرماندار به دیدارهای مردم اختصاص یافته است. این هفته دوشنبه ۴ تیرماه حدود ۳۰ نفر از مردم گراش مشکلات خود را با فرماندار شهرستان مطرح کردند.

فرماندار گراش دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم را احترام به حقوق شهروندی دانست و گفت: تکریم و خدمت به مردم و رعایت حقوق شهروندان مهم ترین وظیفه دولتمردان است.

اصغر فرودی با بیان این که انسجام نهادهای مختلف و حرکت در مسیر مشترک می‌تواند باعث ایجاد تحول در شهرستان گراش شود، افزود: دولت تدبیر و امید با همین رویکرد در جهت رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف گام‌های موثری را برداشته است.

وی در جریان این دیدار و شنیدن درد و دل های مردم، ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران را حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان را تکلیف مسوولان دانست و تصریح کرد: تمام دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و همدلی بوده و همیشه باید تلاش داشته باشیم که این وحدت در جامعه به خوبی حفظ شود.

فرماندار گراش بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها برای بهره مندی هر چه بهتر از فرصت‌های در اختیار برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

حجت عابدی روابط عمومی فرماندار گراش گفت: «این برنامه به ابتکار فرماندار محترم و با هدف خدمت به مردم و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات آحاد جامعه انجام می شود. هر هفته روز دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ در محل فرمانداری این شهرستان دیدارها انجام می‌شود در روزهای دیگر هفته هم فرماندار پاسخگپی مراجع‌کنندگان است اما ممکن است به دلیل جلسات یا سفر کاری مردم معطل شوند اما دوشنبه‌ها وقت فرماندار کاملا در اختیار مراجعه‌کنندگان است.»

وی عمده مشکل مردم مراجعه کننده را در بخش‌های مثل کشاورزی، فعالیت‌های عمرانی، تقاضای دریافت تسهیلات و اشتغال زایی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، رفع مشکلات مسکن بسیجیان، توسعه ورزش روستای زینل‌آباد و تحویل زمین جهت ساخت مسکن جوانان، تسریع در استقرار شهرداری ارد عنوان کرد و گفت: «اینها مشکلاتی بودند که در دیدار چهره به چهره از سوی مردم مطرح شد و فرماندار دستورهای لازم را برای رفع آن صادر کرد.»

خروج از نسخه موبایل