نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

داستانک‌ها به آباده می‌روند

آباده آبان ماه امسال میزبان جشنواره داستانک خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اولین جشنواره منطقه‌ای داستانک «داستان کوتاه کوتاه» ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در آباده برگزار می‌شود. کشف و شکوفایی استعدادها و نیروهای خلاق و توانمند، همچنین ایجاد زمینه‌ای مناسب جهت ارائه آثار فاخر و ارزشمند از اهداف این جشنواره اعلام شده است. نویسندگانی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و  بویر احمد، فارس، خوزستان و بوشهر برای شرکت در جشنواره به آباده خواهند رفت.
 این  جشنواره در دوب خش اصلی با موضوع «آزاد» و بخش ویژه با موضوع «محمد (ص) بهانه آفرینش» برگزار می‌شود. فراخوان  جشنواره در وبلاگ انجمن داستان‌نویسان شهرستان آباده به نشانی: anjoman-d-a.blogfa.com   منتشر شده است. شماره تلفن‌های ۳۳۶۳۰۹۷-۰۷۵۱ و ۰۹۱۷۲۵۷۷۲۰۱  مربوط به دبیرخانه جشنواره داستانک  نیز پاسخگوی نویسندگان خواهد بود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می تواند در هر بخش حداکثر ۵ اثر با فرمت Doc   ( word )را به رایانامه  Dastanakabadeh@yahoo.com ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۱ است و ۲۴ آبان ماه زمان اختتامیه و اهداء جوایز به نفرات برگزیده اعلام شده است.
خروج از نسخه موبایل