نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جسدی حلقه‌آویز در برکه پیدا شد

هفت‌برکه – گریشنا: سوییچ جامانده در موتورسیکلت و دمپایی رها شده در درگاه آب‌انبار، نشانه‌هایی بود که رهگذران را به جسد حلقه‌آویز در آب‌انبار رساند.

به گزارش هفت‌برکه، ظهر امروز ۱۶ خرداد ماه ۹۷ جسد پدری ۳۷ساله به صورت حلق‌آویز در یکی از آب‌انبارهای کوچک دشت بالای گراش پیدا شد. جسد متعلق به ابراهیم. ج. اهل گراش را یکی از شهروندان مشاهده می‌کند و با حضور هلال احمر و آتش‌نشانی، جسد پس از رهاسازی به پزشک قانونی منتقل می‎شود. این اتفاق مشکوک به خودکشی است، ولی اعلام نظر نهایی پس از تحقیقات جنایی و اعلام نظر پزشکی قانونی امکان‌پذیر است.

تکمیل خبر : ابوذر رنجبر رییس دادگاه گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «موضوع با دقت در دست بررسی است و دستورات لازم به ضابطین قضایی داده شد. تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است و برای ادامه پیگیری پرونده منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم.»

محمد شکاری، از نیروهای امداد هلال احمر شهرستان گراش، که جسد را از آب انبار بیرون کشیده است، می‌گوید: «مشخص نیست اولین‌ نفر چه کسی از وجود جسد در آب‌انبار مطلع شده است، یک نفر موتورسیکلتی را که سوییچ داخلش بوده و دمپایی هم کنار برکه افتاده بوده می‌بیند و سپس متوجه جسد داخل آب انبار می‌شود. نیروهای امدادی و انتظامی ساعت ۱۲:۲۰ به محل اعزام شدند.»

شکاری در گفتگو با گریشنا در مورد وضعیت جسد می‌گوید: «جسد با طناب به پلکان (پاکنه) آب‌انبار حلق‌آویز بوده است. حدود یک متر آب در آبانبار وجود داشت و ته آب پیدا بود. ولی جسد داخل آب سقوط نکرده بود و آویزان بوده است، جسد تازه به نظر می‌رسید و به احتمال خیلی زیاد مربوط به امروز بوده است. عملیات خروج جسد از آب انبار با همکاری هلال‌احمر و آتش‌نشانی و با نظارت نیروی انتظامی شهرستان گراش ساعت ۱۳ به پایان رسید.»

حسین مولایی، مسئول آتش‌نشانی گراش، نیز در گفتگو با گریشنا گفت: «با من از هلال احمر  تماس گرفته شد و به همراه همکارانم در ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدیم. برکه در نزدیکی کوه سرخ نرسیده به دره سیاه قرار داشت و احتمال می‌رود که این اتفاق در ساعات اولیه صبح اتفاق افتاده باشد، ولی هنوز اطلاعات دقیقی نداریم.»

ابراهیم اهل و ساکن گراش بوده است و از وی یک پسر ده‌ساله و یک دختر دوساله به جای مانده است.

این نخستین مورد مشکوک به خودکشی سال ۱۳۹۷ در شهر گراش است. در ده سال اخیر، متوسط یک و نیم مورد خودکشی در هر سال رخ داده است. مردان سنین ۳۵ تا ۴۵ سال بیشترین موارد خودکشی را در سال‌های اخیر داشته‌اند. البته این که این مورد نیز خودکشی بوده یا خیر، به اعلام نظر پلیس جنایی نیاز دارد.

این خبر در صورت دریافت اطلاعات تازه به‌روز می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل