نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سه حادثه‌ با سه وسیله در یک شب

هفت‌برکه – گریشنا: در ساعات گذشته، یک موتورسیکلت، دو اتوموبیل و یک دوچرخه حادثه آفریدند، و جالب این که این سه اتفاق با فاصله یک ساعت در سه نقطه از شهر رخ دادند.

به گزارش ناصر دلخوش، مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ گراش، گزارش اولین حادثه در ساعت ۲۰ و ۳۲ دقیقه به اورژانس داده شد. در این حادثه یک موتورسیکلت در جاده چک‌چک، نزدیک به تابلوی باشگاه سوارکاری، در پلی سقوط کرده بود و سرنشین آن مصدوم شده بود. البته این فرد از همراهی با نیروهای آتشنشانی و اورژانس خودداری کرد، و با کمک یکی از آشنایانش محل را ترک کرد. گفتنی است که مصدوم از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کرد.

دومین حادثه در تقاطع خطرساز بلوار سعادت، روبه‌روی ناحیه سپاه، رخ داد و ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه به اورژانس گزارش شد. دو اتوموبیل پژو پارس سفید رنگ، هر دو با سرنشینان گراشی، در این دوربرگردان با هم برخورد کردند، که در نتیجه‌ی آن راننده‌ی یکی از اتوموبیل‌ها راهی بیمارستان شد. به گفته دلخوش، این خانم ۳۵ساله گراشی از ناحیه ستون فقرات و گردن ضربه‌ی جدی دیده بود و با مراقبت ترومایی نیروهایی اورژانس جابه‌جا شد. البته مصدومیت این خانم به خاطر شدت ضربه می‌توانست بیشتر از این باشد، اما به لطف بستن کمربند ایمنی، ضربه به سینه‌ی او وارد نشده بود.

و سومین حادثه با واژگونی یک دوچرخه در پارک شهر گراش در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه رقم خورد. دوچرخه‌سوار ۲۱ساله که تعادلش را از دست داده بود و با سر به زمین برخورد کرده بود، دچار مشکل نسبتا جدی شده بود و به کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد. واضح است که این دوچرخه‌سوار نیز از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کرد!

از این حوادث برای سه نوع وسیله نقلیه می‌توان این نتیجه‌ها را گرفت: شهروندان عزیز، از کلاه و کمربند ایمنی استفاده کنید. مسئولان محترم، فکری به حال دوربرگردان بلوار سعادت بکنید.

خروج از نسخه موبایل