نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برنامه‌های هفته سلامت ۹۷ اعلام شد

هفت‌برکه – گریشنا: هفته‌ی آینده، اول تا هفتم اردیبهشت، هفته‌ی سلامت سال ۹۷ با شعار «سلامت برای همه» است، و روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برنامه‌های این هفته در گراش را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، برای هر روز این هفته برنامه‌ای تدارک دیده شده است. شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه، زنگ سلامت به صورت نمادین در ساعت ۷:۳۰ صبح با حضور مسئولین در مدرسه ابتدایی قمری واقع در مسکن مهر به صدا در خواهد آمد. ساعت ۹ صبح همین روز، نمایشگاه سلامت در پارک شهر، روبه‌روی بیمارستان امیرالمومنین علی(ع)، جنب خیابان دکتر شیبانی، حضور مسئولین افتتاح می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه تا روز پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است.

روز دوم، یعنی یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، جشن بادبادک‌ها در ساعت ۱۸ در همین نمایشگاه برگزار می‌شود. این نمایشگاه در ساعت ۱۸  روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه، میزبان جشنواره غذای سالم، و ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه، میزبان مسابقه نقاشی است. روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برندگان در ساعت ۱۹ در نمایشگاه سلامت برگزار می‌شود.

هفته سلامت در روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه، با پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به پایان می‌رسد. این پیاده‌روی از ساعت ۶:۳۰ صبح از جلوی مرکز خدمات جامع سلامت (خیابان درمانگاه) به سمت اکو پارک در پارک شهر گراش برگزار می‌شود، و در پایان به شرکت‌کنندگان با جوایز ارزنده‌ای همچون دوچرخه اهدا می‌شود.

یک مسابقه پیامکی نیز برای این هفته در نظر گرفته شده است که در روزهای آینده از طریق سایت علوم پزشکی گراش (اینجا) و کانال دانشکده (اینجا) و همچنین سایت و کانال گریشنا منتشر خواهد شد.

گفتنی است با توجه به شعار هفته سلامت سال ۹۷ (سلامت برای همه)، کارشناسان معاونت بهداشت و معاونت درمان هر روز جهت ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی به روستاهای تابعه گراش اعزام خواهند شد. معاونت‌های دانشکده علوم پزشکی گراش نیز برنامه‌های درون‌بخشی را در این هفته در شهرستان اجرا خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل