نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

امانت‌داری پستچی گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): شکرالله آشفته، رییس اداره پست گراش، ۶۸ میلیون چک مفقودشده‌ی شرکت سایپا را به این شرکت بازگرداند.

به گزارش روابط عمومی پست فارس، شکراله آشفته، رئیس پست گراش، در حین جمع‌آوری محتویات صندوق‌های پستی سطح شهر، به پاکتی برخورد که محتوی تعداد ۲۰ فقره چک متعلق به شرکت سایپا بود. وی در کمال امانت‌داری با نمایندگی مربوطه تماس گرفت و خبر پیدا شدن چک‌ها را به مسئول مربوطه اعلام کرد. مبلغ کل چک‌ها ۶۸ میلیون و چهارصد هزار توما​ن بود.

اداره پست گراش با سه نفر نیرو اداره می‌شود. همین امر باعث این شده که رئیس شهرستان نیز همپای دیگر همکاران خود در جمع‌آوری مرسولات صندوق‌های پستی همکاری کند.

تکمیل خبر: نمایندگی سایپا در گراش توضیحی در تکمیل این خبر ارسال کرده است:

پیرو خبر امانتداری پستچی گراش در مورخه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ مبنی بر «برخورد با ۲۰ فقره چک در حین جمع‌آوری محتویات صندوق‌های پستی سطح شهر» باید به عرض همشهریان عزیز برسانم این بسته شامل ۱۹ فقره چک برگشتی و باطله مشتریان در وجه شرکت سایپا تهران بوده که هیچ ارزش مادی نداشته و همچنین این بسته از تهران به اداره پست گراش ارسال شده و بسته مذکور قبل از تحویل به نمایندگی ناقص و پاره بوده و چک‌های مربوطه قبل از تحویل به نمایندگی مفقود گردیده و به جهت اطمینانی که به اداره پست و کارکنان آن داریم، بسته مذکور فقط حاوی دو عدد پلاک بود که در محل اداره پست تحویل گرفته‌ایم. طی تماس تلفنی در روز بعد با ریاست اداره داشته متوجه شدیم، چک ها در انبار اداره پست پیدا شده است.

لذا از همشهری و دوست عزیز خود جناب آقای آشفته، طبق گفته خود مبنی بر کمبود نیرو و همچنین تعطیل بودن بخش توزیع مرسولات در بیشتر ساعات اداری و گاهی دیر رسیدن بسته‌ها به دست همشهریان، در جهت رفع کمبود نیرو و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به همشهریان خواهشمندیم اقدام لازم از طریق مراجع بالادستی انجام دهید.­

 

خروج از نسخه موبایل