نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برگزاری والیبال قهرمانی بانوان استان در گراش

برگزاری مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای سراسر استان در گراش و میزبانی رقابتهای والیبال قهرمانی بانوان استان فارس از برنامه‌های تربیت بدنی درهفته دفاع مقدس هستند.

رؤسای هیئت های ورزشی، با حضور اکبری رئیس تربیت بدنی شهرستان گراش در جلسه‌ای به هماهنگی مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداختند. اکبری در این نشست ضمن اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مسابقات در اغلب رشته ها با تلاش و همت هیئت‌های ورزشی با شکوهتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

مسابقات تنیس خاکی با شرکت تنیس بازان برتر استان هم‌اکنون در حال برگزاری است. مسابقه تیراندازی و تیروکمان سه جانبه جهرم، لارستان و گراش در دوقسمت بانوان وآقایان و مسابقه سوارکاری (پرش) با حضور سوارکاران شهرستانهای فارس از دیگر فعالیتهای تربیت بدنی دراین ایام خواهد بود. در این نشست همچنین در خصوص انجام مسابقات فوتسال ادارات شهرستان صحبت شد.

رئیس تربیت بدنی گراش در ادامه افزود: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان با حضور معاونت ورزش بانوان استان و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش شهرستان، انجام مسابقات پینگ پنگ قهرمانی استان در رده نونهالان و خردسالان نیز در دستور کار ستاد برگزاری مسابقات قرار دارد.

برگزاری مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای سراسر استان در گراش و میزبانی رقابتهای والیبال قهرمانی بانوان استان فارس نتیز از عمده فعالیت‌های تربیت بدنی خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل