نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ردای دانش‌آموختگی بر تن ۸۶ دانشجو

هفت‌برکه (گریشنا): «می‌گوییم جشن دانش‌آموختگی و نه جشن فارغ‌التحصیلی، چون انتظار داریم دانشجویان در مقاطع بالاتر  نیز ادامه تحصیل دهند و باعث افتخار ما شوند.» این جمله را دکتر مهدی محسن‌زاده، معاون آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده، در جشن دانش‌آموختگی ۸۶ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی گراش بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، پنجشنبه‌شب، چهارم خردادماه، ۸۶ دانشجو در رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و فوریت پزشکی، دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند. این مراسم با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی گراش، خانواده‌های دانش‌آموختگان و دیگر دانشجویان برگزار شد. در این مراسم تندیس و لوح تقدیر  به دانش‌آموختگان اهدا شد و سوگندنامه نیز توسط دکتر جلال صائم، متخصص بیهوشی و عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش، قرائت شد و دانش‌آموختگان آن را به صورت گروهی تکرار کردند.

در پایان مراسم و پس از برش کیک دانش‌آموختگی توسط مدیر گروه‌ها و نمایندگان رشته‌ها، از بهاره بهرامی و انیس زمان ثانی، به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاهی در زمینه‌ی علمی و فرهنگی در سال ۹۵ تقدیر شد. اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه بین دانش‌آموختگان و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های این جشن بود که به همت و میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل