نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قدردانی کمیته از امداد خبرنگاران

هفت‌برکه (گریشنا): از خبرنگاران سایت‌ها و نشریات محلی شهرستان که کمیته امداد امام خمینی (ره) را با در انتشار اخبار و فعالیت‌های این نهاد یاری رساندند، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، در نشست صمیمی شهابی، مدیر کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) با خبرنگاران، با اهدای جوایزی از تعدادی از خبرنگاران قدردانی شد. شهابی در این جلسه بیان کرد: «این نشست به منظور قدردانی از زحماتی است که خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم انجام می‌دهند. قرار بود این جلسه در روز خبرنگار برگزار شود اما به دلایلی به تعویق افتاد.»

شهابی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در سال گذشته در سرفصل‌های اشتغال و توانمندسازی، جهیزیه، درمان، عمران و وام‌های قرض‌الحسنه، برنامه و اهداف این نهاد را در سال جدید تشریح کرد و خواستار همکاری بیشتر اصحاب رسانه با کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) در جهت انتشار اخبار این نهاد شد.

قاسم ایزدیان، خبرنگار پیشکسوت؛ و محمد‌علی شامحمدی، محمدحسن نام‌آور، حسین فقیهی، فاطمه آهنی، محمد خواجه‌پور و مجید محبی، خبرنگارانی بودند که در این جلسه از آن‌ها تقدیر شد.

خروج از نسخه موبایل