نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قهرمان کشتی، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش شد

هفت‌برکه (گریشنا): دو نیروی جدید به مجموعه اداره ورزش و جوانان گراش اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در حکم احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، خطاب به داود عسکرپور آمده است: «با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی در امر ورزش و خبرنگاری، به موجب این حکم از تاریخ اول اردیبهشت ۱۳۹۶ به عنوان مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش منصوب می‌شوید. توفیق شما را در راستای این مسئولیت خطیر و پیشرفت ورزش شهرستان گراش با رعایت اصول اخلاق و قانون‌مداری در ظل توجهات حضرت ولی عصر از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.»

داود عسکرپور اهل و ساکن شهرستان لارستان و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی و علوم ورزشی است. او سابقه حضور شش ساله در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش در گفتگو با هفت‌برکه در مورد سوابق عسکرپور می‌گوید: «عسکرپور پیش از این در اداره ورزش و جوانان لارستان سمت‌های مختلف داشته است و به عنوان خبرنگار نیز فعالیت دارد. او پیش از این با هیات کشتی گراش نیز همکاری داشته است. عسکرپور موقتا به مدت شش ماه به گراش منتقل شده است و به عنوان مسئول روابط عمومی و کارشناس امور جوانان فعالیت خواهد کرد.»

حسن‌نژاد از اضافه شدن یک نفر دیگر به مجموعه این اداره نیز خبر داد: «از دو ماه پیش، علیرضا ثابت سروستانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزش، نیز به عنوان مسئول امور مالی و کارشناس ورزش در اداره فعال است.»

 

خروج از نسخه موبایل