نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

روسای جمعیت هلال احمر کشور و استان در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل این جمعیت در استان فارس دیروز ۲۶ اسفندماه به گراش سفر کردند.

به گزارش دفتر فرماندار، دکتر ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به همراه مهندس جعفری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، به گراش سفر کردند و مورد استقبال اصغر فرودی، فرماندار شهرستان، و محسنی، رئیس جمعیت هلال احمر گراش، قرار گرفتند.

در حاشیه این سفر، رئیس جمعیت هلال احمر کشور کلینیک دندان‌پزشکی وابسته به موسسه حمایت از بیماری‌های خاص باب الحوائج(ع) گراش را در ساختمان جمعیت هلال احمر این شهرستان افتتاح کرد. این مرکز مجهز به چهار دستگاه یونیت دندانپزشکی است که توسط موسسه حمایت از بیماری‌های خاص باب الحوائج (ع) و از محل اعتبارات خیرین و خودیاری‌های مردمی تهیه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با هیات همراه در پایگاه امداد بین جاده‌ای گراش نیز حضور یافتند و در دیدار چهره‌به‌چهره با امدادگران، از نزدیک در جریان کمبودها و نیازهای این مرکز امدادی قرار گرفت.

تامین امکانات و تجهیزات اداری و اختصاص یک دستگاه تانکر آب‌رسانی، خودرو امداد و نجات و آمبولانس از مهم‌ترین خواسته‌های مشترک امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی شهر بود. دکتر ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، نسبت به رفع پاره‌ای از مشکلات قول مساعد و پیگیری داد.

 

خروج از نسخه موبایل