نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

با صرفه‌جویی، آب به همه شهر می‌رسد

هفت‌برکه (گریشنا): با وجود قطع بودن آب سد سلمان، اگر مردم صرفه‌جویی کنند آب به همه شهر گراش می‌رسد.

سیاوش خرسند، مدیر آبفا گراش، در گفتگو با هفت‌برکه گفت:‌ «هر چند خط انتقال آب سد سلمان هنوز قطع است، اما سعی کرده‌ایم که با مدیریت آب چاه‌های موجود، آب‌رسانی به تمام نقاط انجام شود. آب محله‌ای در شهر قطع نیست، اما فشار آب در بیشتر نقاط کم است. اگر مردم کمی تحمل و صرفه‌جویی کنند، می‌توانیم این مرحله را بدون جیره‌بندی به پایان برسانیم.»

در بازدید وزیر نیرو و استاندار فارس از محل شکستگی خط انتقال، مدیر آبفا گراش نیز حضور داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، وزیر نیرو به اتفاق مسئولان استان فارس از میزان آسیب‌دیدگی به تأسیسات آب‌رسانی در جنوب فارس در سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر بازدید کرد و با حضور در محل عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال هزار میلیمتری GRP از مجموعه تأسیسات آب‌رسانی به لارستان در منطقه کهنویه در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید وزیر نیرو  اقدامات به هنگام در مسیر ترمیم و بازسازی این خط انتقال را مثبت ارزیابی کرد و درباره تأمین اعتبار لازم برای اصلاح و جابه‌جایی ۵ کیلومتر از خط آب‌رسانی لارستان در راستای ایمن‌سازی آن قول مساعد داد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل