نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حضور ۵۴ خبرنگار صدا و سیما در گراش

هفت برکه (گریشنا): همایش سالانه خبرنگاران صدا و سیما، خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای فارس را به گراش کشاند.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: پنجاه و چهار خبرنگار عصر روز چهارشنبه، ششم بهمن ماه به گراش آمدند، مراسم استقبال و بازدید از حسینیه‌ی سنگ آوی و اسکان در مجمع‌القران فاطمیون، برنامه‌هایی بود که در این نیم روز انجام شد.

سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای استان فارس صبح پنج‌شنبه، هفتم بهمن ماه وارد گراش شد بعد از مراسم استقبال از او، جلسه‌ای با حضور سهرابی در فرمانداری برگزار شد. فرماندار از این فرصت استفاده کرد و خواسته‎‌های و نیاز‌های شهرستان را به گوش مدیر کل صدا و سیمای استان فارس رساند. راه‌اندازی و تجهیز سیستم‌های دیجیتال برای ارد و فداغ و تقویت سیستم دیجیتال گراش و همچنین تکمیل ساختمان اداری و استودیو خبر دفتر صدا و سیما، موضوعاتی بود که فرماندار در این جلسه به آن اشاره کرد. ملاقات با مردم و بازدید از ساختمان نیمه تمام دفتر خبر نیز برنامه‌های دیگری بود که در این روز انجام شد.

در کنار این مراسم، ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه برنامه‌ای آموزشی و اختصاصی برای خبرنگاران در سالن دفاعیه‌ی دانشکده‌ی علوم پزشکی در حال برگزاری بود، ابوالحسن کرمی، معاون خبر مرکز صدای و سیمای استان فارس، پورعوض، مسئول اتاق خبر صدا و سیمای استان فارس، عسکری، مسئول امور شهرستان در استان و خانم کاتب، دبیر امور شهرستان‌ها، افرادی بودند که مسائل و نکات آموزشی در حوزه‌ی خبرنگاری را در این جلسه عنوان کردند. این جلسه تا ساعت ۱۲ و سی دقیقه‌ی ظهر ادامه داشت.

بعد از اقامه‌ی نماز در دانشکده و پذیرایی در رستوران آبشار اندیشه خبرنگاران به دانشکده برگشتند تا در مراسم اصلی که قرار بود در سالن آمفی تائتر دانشکده علوم پزشکی برگزار شود، حضور داشته باشند. محمد علی ستوده، قاری مطرح شهر قرائت قران این مراسم را برعهده داشت و محمد علی نورانی، مدیر، گوینده و کارگردان رادیو هشت مشهد، مجری این برنامه بود. سخنرانی شاه‌چراغ، امام جمعه‌ی گراش، فرودی، فرماندارشهرستان و سهرابی، مدیر کل و صدا و سیما، بخش‌هایی از این مراسم بود. گروه موسیقی پارسینا نیز قطعه‌ی گراش من را اجرا کردند. در این مراسم از برترین‌های خبر صدا و سیمای استان فارس تجلیل شد. محمد اثنی عشری از لارستان، آقای رحیمی از اقلید و آقای کدیور از فسا، به عنوان سه خبرنگار برتر در کل استان فارس انتخاب شدند. از محمد نام‌آور و فاطمه آهنی دو خبرنگار فعال صدای و سیمای شهرستان گراش نیز تجلیل شد.

بخش شیرین این همایش برای خبرنگاران بازدید از حسینیه اعظم و برکه کل، شنا در استخر آبشار اندیشه و در نهایت رفتن به رستوران بادگیر برای صرف شام بود.  صبح روز جمعه، هشتم بهمن ماه، اهدای هدایا به خبرنگاران پایان بخش این همایش بود.

 

kabarnegar7

 

خروج از نسخه موبایل