نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تیم ملی تنیس روی میز با مربی و سرپرست گراشی به قطر می‌رود

هفت برکه (گریشنا): روسای فعلی و پیشین هیات تنیس روی میز گراش در سمت مربی و سرپرست به همراه تیم ملی بزرگسالان به قطر سفر می‌کند.

به گزارش هیات تنیس روی میز مرتضی موغلی، به عنوان مربی تیم ملی و عبدالرضا افشار به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات تور حرفه ای جهانی قطر منصوب شدند. این مسابقات از سوم تا هشتم اسفند در قطر برگزار می‌شود. نوشاد عالمیان، نماینده ایران در المپیک‌های ۲۰۱۲ لندن و  ۲۰۱۶ برزیل و افشین نوروزی کاپیتان تیم‌ملی و نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک ۲۰۰۸ پکن از بازیکنان تیم ملی در این رقابت‌ها خواهند بود.

مرتضی موغلی رییس هیات تنیس روی میز گراش در مورد انتخاب خود گفت: «سیاست فدراسیون در این یک سال در اردوها و سفرها این است که از مربیان جوان به صورت دوره‌ای در کنار سرمربی‌های تیم ملی استفاده کند.»

امسال رییس فدراسیون دو بار برای مسابقات قهرمانی نونهالان و اردوی تیم ملی بزرگسالان به گراش و لار سفر کرده است. موغلی در مورد تاثیر این سفرها می‌گوید: «به گفته رییس فدراسیون در آینده اگر شهرهای جنوب فارس همکاری کنند، گراش و لار به پایگاه اردوهای تیم ملی تبدیل می‌شود.»

عبدالرضا افشار از سال ۸۳ تا ۸۸ به مدت چهار سال رییس هیات تنیس روی میز گراش بوده است. افشار در مورد دلیل همراهی تیم ملی در این سفر گفت: «در مدتی که به عنوان رییس هیات تنیس روی میز بودم. شهرستان گراش بین ۱۴ شهرستان فعال استان فارس مقام برتر را به دست آورد و از آن زمان با آقای علی قارداشی آشنا شدیم. در این سال‌ها هم فعالیت‌های تنیس روی میز گراش بیشتر شده و این ارتباط زیادتر شده است. با توجه به آشنایی من با کشور قطر این پیش‌نهاد از طرف مرتضی موغلی مطرح شد که رییس فدراسیون نیز موافقت کرد.»

افشار در مورد نحوه اعزام تیم ملی گفت: « دو بازیکن و سرمربی تیم ملی دوم اسفند از تهران به لار می‌آیند و سپس با اضافه شدن من و آقای موغلی تیم به مسابقات تور جهانی قطر اعزام می‌شود.»

 

خروج از نسخه موبایل