نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نوجوان گراشی، قهرمان قهرمانان پرس سینه نوجوانان فارس

هفت‌برکه (گریشنا) #ورزش: مردان تیم ستاره‌آبی گراش مقام دوم رقابت‌های پرس‌سینه با لوازم باشگاه‌های استان فارس را به دست آوردند و نوجوان عضو این تیم، قهرمان قهرمانان رده نوجوانان شدند.

به گزارش سایت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان فارس در دو کلاس با لوازم و بدون لوازم برگزار شد. در این مسابقات ۱۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های مختلف استان فارس در سالن ۲۲ بهمن شیراز با هم رقابت کردند.

در پرس‌سینه با لوازم، باشگاه آبشناسان شیراز به مقام اول رسید. تیم ستاره آبی گراش دوم شد و شهرستان جهرم مقام سوم را به دست آورد. در پرس‌سینه بدون لوازم، تیم‌های نی‌ریز، هدف شیراز و فراشبند به مقام‌های اول تا سوم تیمی رسیدند.

در این رقابت‌ها ورزشکاران گراش به پنج مقام اول، دو مقام دوم و یک مقام سوم دست یافتند و در نهایت روی سکوی نایب‌قهرمانی پرس سینه با لوازم استان قرار گرفتند. حسن حجازی نیز به مقام اورال یا همان قهرمان قهرمانان در رده سنی نوجوانان این مسابقه دست پیدا کرد.

این تیم با مربیگری حمید متین و اسفند حجازی و سرپرستی علی‌اکبر سالاری به مسابقات اعزام شد. نتایج ورزشکاران ستاره آبی در این مسابقات را مرور می‌کنیم:

امیر حسین درویشی در دسته ۵۲ کیلوگرم نوجوانان مقام دوم

سجاد قاسمی در دسته ۶۰ کیلوگرم جوانان مقام دوم

حسن حجازی در دسته ۶۰ کیلوگرم نوجوانان مقام اول

مصیب جعفرپور در دسته ۶۰ کیلوگرم جوانان مقام چهارم

بهنام پژدم در دسته ۶۰ کیلوگرم بزرگسال مقام اول

علی فرجی در دسته ۶۷/۵ کیلوگرم بزرگسال مقام اول

ابوالفضل زارع در دسته ۷۵ کیلوگرم نوجوانان مقام اول

محمد سجادی در دسته ۹۰ کیلوگرم جوانان مقام سوم

مسعود فرسوده در دسته ۱۰۰ کیلوگرم بزرگسال مقام اول

خروج از نسخه موبایل