نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اولین برد ستاره‌آبی با آغاز هفته چهارم فوتبال باشگاهی گراش

هفته چهارم بازی‌های فوتبال باشگاهی گراش از یکشنبه‌شب آغاز شد.

در دیدار اول هفته چهارم، یکشنبه‌شب تیم ستاره‌آبی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس‌نوین را شکست دهد تا اولین سه امتیاز خود را پس از چهار بازی کسب کند. این بازی را مهدی کهندلی قضاوت کرد و آذرافروز، جواد افشار و بابااحمدی نیز کمک‌های او بودند.

دیشب نیز تیم‌های شاهین و جوشن مقابل هم قرار گرفتند. تیم جوشن در این بازی توانست حریفش را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد. جهانسوزی داور این بازی بود و مجید افشار، حسین‌پور و احمد غلامی هم کمک‌‌های او در این بازی بودند. با این حساب جوشن با یک بازی بیشتر نسبت به شهدا و اتحاد با ۹ امتیاز به صدر جدول رسید.

در ادامه بازی‌ها امشب از ساعت ۲۲:۳۰ اتحاد برابر شهیدان حسن‌زاده قرار می‌گیرد.

در هفته سوم چه گذشت؟

در هفته سوم این بازی‌ها به ترتیب تیم‌های ستاره‌آبی و جوشن با هم مسابقه دادند که جوشن توانست با نتیجه سه بر یک شکست سوم را به ستاره‌آبی تحمیل کند و پس از برد مقابل گراش‌جوان در هفته اول و باخت برابر شهدا در هفته دوم خود را با شش امتیاز همچنان امیدوار ببیند.

بازی دوم را شهیدان حسن‌زاده و پرسپولیس‌نوین برگزار کردند که در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید. پرسپولیس‌نوین با این نتیجه پنج امتیازی است و در رده پنجم جدول جا دارد. این تیم بدون گل خورده بهترین دفاع این بازی‌ها است. البته گل زده این تیم هم با یک گل نشان از مشکل این تیم در گلزنی دارد. طلسم دروازه پرسپولیس اما در هفته چهارم مقابل ستاره‌آبی با چهار گل شکسته شد.

شاهین و شهدا با نتیجه یک بر یک دیگر تساوی این بازی‌ها بود. شاهین پس از باخت‌های هفته اول مقابل اتحاد و گراش‌جوان در هفته سوم توانست تیم مدعی شهدا را متوقف کند. شاهین که معمولا در سال‌های قبل در رده تیم‌های مدعی بود حالا با یک امتیاز در انتهای جدول جا دارد. از طرفی این شهدا است که امسال بازی‌های بهتری نسبت به سال گذشته ارائه داده است. شهدا پنج بر دو ستاره‌آبی را در هفته اول برد و جوشن را هم در هفته دوم با دو گل شکست داد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اتحاد و با هفت امتیاز در بالای جدول قرار دارد..

اتحاد دیگر مدعی امسال در این هفته با نتیجه یک بر یک برابر استقلال متوقف شد. اتحاد شاهین و انقلاب را در دو هفته اول با نتیجه‌های دو بر یک برده بود.

آخرین بازی را دو تیم گراش‌جوان و انقلاب برگزار کردند. گراش‌جوان که در هفته اول از جوشن باخته بود توانست با یک گل در هفته دوم سه امتیاز از شاهین بگیرد. بازی‌های سخت هفته اول و دوم تیم گراش‌جوان، قهرمان سال گذشته را در رده سوم قرار داده است.

هلال احمر، تیم مهمان این بازی‌ها که هر هفته یک بازی دوستانه با دیگر تیم‌ها برگزار می‌کند، در هفته اول شهدا را با سه گل برد و همین نتیجه را در هفته دوم مقابل شهیدان حسن‌زاده تکرار کرد. این تیم در هفته سوم تیم جوش را نیز ۵ بر یک شکست داد.

لازم به ذکر است رده‌بندی تیم‌ها تا پایان هفته سوم است.

ردیف

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

مساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

۱

شهدا

۳

۲

۱

۸

۳

۷

۲

اتحاد

۳

۲

۱

۵

۳

۷

۳

گراش‌جوان

۳

۲

۱

۵

۲

۶

۴

جوشن

۳

۲

۱

۴

۳

۶

۵

پرسپولیس‌نوین

۳

۱

۲

۱

۰

۵

۶

استقلال

۳

۱

۱

۱

۴

۳

۴

۷

شهیدان حسن‌زاده

۳

۱

۱

۱

۳

۳

۰

۴

۸

شاهین

۳

۲

۱

۲

۴

۱

۹

انقلاب

۳

۲

۱

۲

۶

۱

۱۰

ستاره‌آبی

۳

۳

۳

۹

۰

خروج از نسخه موبایل