نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش میزبان همایش سالانه خبرنگاران صدا و سیما

هفت‌برکه (گریشنا): شهرستان گراش به مدت سه روز میزبان همایش خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای فارس است.

به گزارش گریشنا، همایش سالانه خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما در استان فارس با حضور سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای فارس و جند تن از معاونین و خبرنگاران شهرستان‌های فارس از روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه شروع شده است و تا روز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه ادامه دارد. این همایش به صورت آموزشی و تفریحی در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس در گراش، در رابطه با نحوه برگزاری این همایش گفت: «صبح روز پنجشنبه بیست و سوم دی‌ماه برنامه آموزشی در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود و بعدازظهر همان روز در سالن آمفی تئاتر برنامه دیگری در نظر گرفته شده است. پنجشنبه شب نیز مهمانان به رستوران سنتی بادگیر خواهند رفت.»

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مورد هدف از برگزاری این همایش می‌گوید: «این همایش هر ساله در یکی از شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود که امسال شهرستان گراش میزبان برگزاری این برنامه است و جا دارد از فرمانداری، شورای اسلام شهر و دیگر دست‌اندرکاران که زحمت زیادی در برگزاری این همایش کشیده‌اند، تشکر کنم. این همایش فرصتی برای معرفی شهرستان گراش در سطح استان فارس است.»

تکمیل خبر: به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این همایش دو هفته به تاخیر افتاد. همایش خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما در فارس، ششم تا هشتم بهمن‌ماه در گراش برگزار می‌شود.»

 

خروج از نسخه موبایل