نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

وبلاگ دیگران : در لار چه می گذرد ؟

– پس از چند هفته بحث و بررسی، سرانجام استعفای شهردار لار از سوی شورای اسلامی شهر لار پذیرفته شد.  –

به گزارش صحبت نو، در جلسه روز یک شنبه، شورای اسلامی شهر لار با استعفای غلامعلی آجر لو موافقت کرد. علت استعفا  “عدم انطباق شرایط کار “ذکر شده است.

 

دیدگاه بازدیدکنندگان این سایت را بخوانید:

 

صحبت هایش انگار دیروز بود در مسجد شاهزاده که در جواب یکی از شهروندان گفت من می خواهم شهر قدیم را جراحی کنم نه پانسمان من سه لایه از شهر قدیم بر می دارم و کاری می کنم که مردم از شهر جدید به شهر قدیم بیایند وزندگی کنند ( البته این تکه آخری از ریئس شورا شنیدیم ) هر کس می آید برای ما دور می گیرد .البته خود کرده را تدبیر نیست …. یادتان است که همان شب گفتیم که ایشان با مردم نمی سازداخلاق ورفتار در حد یک شهردارنیست ما را همه دهاتی فرض کرد. باور کنید از مردمی که به شما رای دادند دور شده اید . حرف مردم دیگر برای شما اهمیت ندارد .فقط تنها کار مفیدش …. را از شهرداری بیرون انداخت .این که شما هم قدرت داشتید .

 

اگرچه شهردار جدید کار عمرانی قابل توجهی انجام نداد اماکار خوب ایشان این بود که جندتا از کارمندان بداخلاق و سودجوی شهرداری را تصفیه کرد و مهمتر از همه نفس تعدادی از کارمندان بی نظم و سودجو را گرفته بود که این امر جای تشکر دارد. امیدواریم هر شهردار جدیدی بیاید بی نظمی و از زیرکاردررفتن کارمندان را جدی بگیرد.مخصوصاآنهایی که به بهانه کار شهرداری فقط به شغل دوم خود میپردازند.البته کارمندان خوب و منظم هم زیاد هستند.

 

قادری در صحبت های خود دوباره از اتصال فارس به دریا(منظور لامرد)گفته و همچنین مجتمع آلومینیم لامرد را مجتمع جنوب فارس قلمداد کرده (البته اگر لامرد جزو لارستان به عنوان مرکز فارس جنوبی باشد مشکلی نیست ولی هدف چیز دیگری است و … را برای منافع لامرد به زبان اورده اند)باید به آقایان گفت راه درست این کار که منافع همه حفظ شود و حق لارستان هم همانطور که رهبر تاکید کردند حفظ شود تشکیل استان فارس جنوبی به مرکزیت لارستان است یعنی بازگشت به اصل خویش .بهتر است بار دیگر بر تشکیل استان فارس جنوبی به مرکزیت لارستان برای حفظ نام خلیج فارس همانند قبل از انقلاب تاکید شود.

خروج از نسخه موبایل