نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خانم معلم دلسوز با پای شکسته سر کلاس می‌رود

هفت‌برکه (گریشنا): معلم پایه اول دبستان شاهد با پای شکسته سر کلاس حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش، نیره خدا‌خواه، آموزگار پایه اول دبستان شاهد گراش، وقتی داشت از روی پله‌های مدرسه پایین می‌آمد، پایش پیچ خورد و دچار شکستگی پا و پارگی رباط زانو شد. با بروز این اتفاق، بیست و یک روز مرخصی استعلاجی برای او در نظر گرفته شد. اما او از این حق گذشت و با پای گج گرفته سر کلاس درس حاضر شد. او اهل لارستان است و بیست و سه سال سابقه‌ی کار دارد.

در گفت‌وگویی که با خانم خداخواه داشتیم، او می‌گوید: «با این وضعیت به خاطر دل خودم در کلاس حاضر می‌شوم و هیچ منتی بر کسی نیست. علاقه‌ام به بچه‌ها، کمبود معلم و نبودن جایگزین باعث شد از مرخصی‌ام بگذرم. حیفم آمدم بیست و چند روز دانش‌آموزان بدون معلم باشند.»

این ازخودگذشتگی باعث شد تا ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، به همراه معاون آموزشی و کارشناسان آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد، ضمن حضور در مدرسه از احساس مسئولیت و فداکاری خانم خدا‌خواه قدردانی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در صحبت‌های خود می‌گوید: «عشق، ایثار، ازخودگذشتگی و تعهد خانم خداخواه، ستودنی است. هرچند که نمی‌توان در کلام و عمل ارزش این اقدام را نشان داد و از آن قدردانی کرد.» رضایی در ادامه گفت: «خانم خدا‌خواه وجدان کاری، عشق و تعهد را به منصه ظهور گذاشته است، هرچند صحت و سلامتی همکاران در اولویت است.»

مدیر آموزش و پرورش در پایان، ضمن اهدای هدایایی به این معلم دلسوز، از خداوند منان برای او آرزوی سلامتی، شادابی و طول عمر کرد.

 

 

خروج از نسخه موبایل