نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شروعی دوباره برای هندبال گراش

هفت‌برکه (گریشنا): مهرداد بدیع‌زادگان سکان هیات هندبال گراش را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، جلسه تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید هیات هندبال با حضور نائب‌رییس هیات هندبال فارس، رییس اداره ورزش و جوانان ، نظافت، نایب رییس هندبال شهرستان گراش؛ نظامی، مسوول امور بانوان هیات؛ و تنی چند از ورزشکاران در اداره تربیت بدنی شهرستان گراش برگزار شد.

در ابتدای جلسه، احمد حسن‌نژاد، رییس اداره تربیت بدنی، به ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت کنونی هیات نوپای هندبال پرداخت و گفت: «در ابتدا با درخواست خانم نظافت، این ورزش در گراش کلید خورد. سپس در پی راه‌اندازی هیات برآمدیم که با حضور یعقوب وفایی‌فرد این امر صورت پذیرفت. اما پس از قبولی او در مقطع کارشناسی ارشد، از حضور ایشان بی‌بهره ماندیم و پس از چند ماه که هیات بدون مسوول بود، طی رایزنی و بررسی شرایط، بنا بر این شد که مهرداد بدیع‌زادگان را که از ورزشکاران و قشر فرهنگی است و با شرایط و ورزش شهرستان آشنایی دارد، به عنوان رییس هیات هندبال معرفی نماییم.»

مهرداد بدیع‌زادگان در این جلسه برنامه‌های خود را در راستای پیش‌برد و تقویت این رشته ارایه نمود. او گفت: «با توجه به نوپا بودن این ورزش و عدم شناخت کافی، لازم است در ابتدا اطلاعات خود و ورزشکاران را به‌روز کنیم و سپس این ورزش را به مردم معرفی نماییم. همچنین لازم است علاوه بر تقویت تیم کنونی، برای راه‌اندازی تیم برادران و همچنین تیم‌های پایه از ظرفیت‌های دانش‌آموزی استفاده کنیم.»

رییس جدید هیات هندبال به کمبودها و نیازهای اولیه ورزشکاران این رشته نیز اشاره کرد: «لازم است هیات استان در راستای تقویت این رشته ما را از حمایت‌های مادی و معنوی خود بهره‌مند سازد تا قوت قلبی برای همه ما باشد. امیدواریم در این ابتدای کار، تجهیزات اولیه را در اختیار ورزشکاران قرار دهند تا بتوانیم با انرژی بیشتر و بهتری شروع و برنامه‌ریزی نماییم.»

در ادامه زهرا نظافت، نایب‌رییس هیات هندبال گراش، به ارائه گزارش جامع و کاملی از مسابقات برگزار شده و نحوه‌ی برگزاری مسابقات، تعداد ورزشکاران و محل تمرین تیم پرداخت.

سپس طهرانی، نایب‌رییس هیات هندبال فارس، از دقت نظر و تلاش‌های رییس اداره ورزش و جوانان در راه‌اندازی این هیات تشکر کرد و گفت: «هندبال گراش با اینکه نوپاست، اما توانسته در مسابقات دوستانه‌ای که تاکنون برگزار شده نتایج خوبی کسب کند.» او با ابراز خرسندی از انتخاب یک فرهنگی به ریاست هیات گفت: «من خود یک فرهنگی‌ام. برای تقویت کار به صورت زیربنایی به تعامل با آموزش و پرورش نیاز است چرا که استعدادهای دانش‌آموزان باید شناسایی و به نحوی صحیح هدایت شود.» او در خصوص تجهیزات و امکانات نیز گفت: «با توجه به کمبود بودجه، تمام تلاشمان را در جهت تقویت و انسجام این رشته در شهرستان گراش به کار خواهیم بست و تمام سعی خود را در خصوص رفع نیازهای حداقلی این ورزش و تعامل سازنده با مسوولین ورزش این شهرستان به کار خواهیم گرفت.»

handball1
خروج از نسخه موبایل