نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پای درد و دل صنعتگران گراش

hemati4

هفت برکه (گریشنا):همتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و رضازاده، معاون امور صنعتی سازمان صنعت و معدن و تجارت در جلسه‌ای درد‌ودل‌ها و مشکلات روسای اتحادیه‌ها،اتاق اصناف و نمایندگان صنعتگران گراش را شنیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت استان فارس: دیروز، دوازدهم آبان ماه در حاشیه‌ی سفر استاندار به گراش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و معاون امور صنعتی سازمان صنعت و معدن و تجارت که به عنوان هیات همراه، افشانی را همراهی می‌کردند سری به اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت گراش زدند. در جلسه‌ای که در این اداره برگزار شد مشکلات اصناف و واحد‌های صنفی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد انتخابات اتحادیه‌های باقی‌مانده با سرعت بیشتری انجام شود.

حسین‌زاده، فعال اقتصادی گراش با اشاره به مشکلات خود خواسته‌هایش را در حضور همتی مطرح کرد و گفت: «برای رفع موانع موجود امیدوارم در زمینه‌ی اعطای زمین، دادن تسهیلات و تسریع در روند کارهای اداری همکاری و توجه‌ی ویژه‌ای داشته باشید.» اصغر اسدی، مسئول کارخانه‌ی سبزی خشک منجمد نیز خواستار تسهیلات در جهت رونق کارخانه‌ی سبزی خشک منجمد شد.

hemati4

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل