نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آمارگیران گراش را بشناسید

هفت‌برکه (گریشنا): ده مامور آمارگیر در حوزه شهری و پنج مامور آمارگیر در حوزه روستایی از ۲۹ مهرماه به مدت یک ماه مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ثبت نام اینترنتی به منزله‌ی پایان سرشماری نیست و مرحله دوم سرشماری نفوس مسکن از بیست و نهم مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد. در این سرشماری قرار است ماموران آمارگیر به درب منازل مسکونی مراجعه کنند. افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند، باید کد رهگیری را تحویل دهند و افرادی که از ثبت نام جا مانده‌‌اند، توسط ماموران ثبت نام می‌شوند.

در سرشماری اینترنتی، شهرستان گراش در رتبه هفدهم شهرستان‌های استان فارس قرار گرفت و ۵۷ درصد خانوارهای شهرستان گراش در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

مجتبی دارشی، محمد حسن بلبلی، ایوب آسوده، مهدی سجادی‌فرد، حسین درویشی، فهیمه شایسته، معصومه اشرفی، مهری حیاتی، محدثه فدایی و راضیه رئیسی ده مامور آمارگیر حوزه شهری هستند و افسانه رشیدی مامور آمارگیر مستقر در ستاد است.

سایت هفت‌برکه تصویر و مشخصات افرادی که در شهرستان گراش برای آمارگیری به در منازل مراجعه می‌کنند را منتشر کرده است:

فهیمه شایسته

 

معصومه اشرفی

مهری حیاتی

راضیه رئیسی

مجتبی دارشی

محمدحسن بلبلی

ایوب آسوده

مهدی سجادی‌فرد

حسین درویشی

افسانه رشیدی

محمدباقر خرام، علی عباسی، سجاد آگاه، نرجس حامدپور و مهین نورسیده پنج مامور آمارگیر حوزه روستایی هستند.

علی عباسی

محمد باقر خرام

سجاد آگاه

نرجس حامد پور

مهین نورسیده

ماموران آمارگیر همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹ به منازل مسکونی مراجعه و ثبت نام می‌کنند. اگر کسی در منزل نبود، یک فرم اطلاعیه خانوار غایب به در چسبیده می‌شود که بعد می‌توانند با شماره ۵۲۴۵۲۹۲۱ تماس بگیرند و اطلاعات خود را جهت ثبت نام به مامور مستقر در ستاد ارائه دهند.

به گفته مرکز آمار این اطلاعات کاملا محرمانه است و هیچ تاثیری در قطع یارانه و سایر خدماتی که از دولت دریافت می‌شود ندارد.

خروج از نسخه موبایل