نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اربعین شیخ شهر

هفت‌برکه (گریشنا): چهل روز از فوت حاج شیخ احمد انصاری گذشت. مردمی که امروز ۲۵ مهرماه در حسینیه اعظم گراش به بزرگ‌داشت این مرد بزرگ جمع شده بودند، هنوز طعم تلخ خبری را که ۲۱ شهریور شنیده بودند زیر زبان داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم حاج شیخ احمد انصاری گراشی (ره) از ساعات آغازین روز یکشنبه ۲۵ مهرماه در حسینیه اعظم شهرستان گراش برگزار شد. روسای ادارات و کارکنان، مسئولین و پرسنل دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، مسئولین نظامی و انتظامی و آحاد مردم قدرشناس گراش با حضور در این مراسم و قرائت قرآن و فاتحه، یاد آن خیّر نام‌آشنای ایران اسلامی را گرامی داشتند و برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و غفران واسعه الهی را طلب کردند.

مرحوم حاج شیخ احمد انصاری گراشی از خیّرین نام‌آشنای ایران اسلامی است که در سال ۱۳۱۷ در گراش متولد شد و در ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ هم‌زمان با روز عرفه دار فانی را وداع گفت. ساخت دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام و حسینیه اعظم شهرستان گراش و هزاران بنا در سراسر کشور از جمله کارهای خیر این مرد فرزانه است.

خروج از نسخه موبایل