نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بارش مهر در محروم‌ترین روستاهای گراش

هفت‌برکه (گریشنا): پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) برای چهارمین سال چراغ مهر را در دل دانش‌آموزان روستاهای محروم شهرستان گراش با اهدای لوازم مدرسه روشن کرد.

به گزارش عبدالحمید یوسفی، در روز دوشنبه دوازدهم مهرماه، بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت خیرین و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، در اقدامی خداپسندانه با تهیه کیف نو، لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به ارزش چهل میلیون ریال، اقدام به توزیع این اقلام بین دانش‌آموزان مدارس پنج روستای محروم شهرستان گراش یعنی کنار زیارت، دشت رحمانی، کسرالدشت، میشدون و چک‌چک نمودند. در این پنج مدرسه در مجموع ۸۵ دانش‌آموز در حال تحصیل هستند.

این برنامه با حضور سرهنگ درستکار، حاج آقا جعفری (نماینده ولی فقیه) و فرماندهی پایگاه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حوزه شهید بهادری و برادران افشار، معاون، و جعفرزاده، کارشناس مسائل فرهنگی کمیته امداد گراش انجام گرفت. گفتنی است که در سه سال گذشته نیز این پایگاه در ابتدای سال تحصیلی به توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان روستاهای محروم گراش پرداخته است.

پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (ع) از همشهریان خواست که در صورت تمایل به مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه و همکاری با این پایگاه، با شماره ۰۹۳۶۰۱۸۱۹۶۰ آقای پورشمسی، فرمانده پایگاه، تماس حاصل کنند. همچنین حساب «گروه جهادی یاران مهدی» به شماره ۶۹۳۱۰۴۰۱۳۴۴۲۲۵۰۰۰۱ نزد بانک مهر اقتصاد برای دریافت وجوه نقدی خیراندیشان معرفی می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل