نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تنهایی‌پور رییس راه و شهرسازی گراش شد

هفت‌برکه (گریشنا): مهندس محمدباقر تنهایی‌پور به ریاست اداره راه و شهرسازی گراش منصوب شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طی حکمی از سوی محمدرضا باقری‌فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، محمدباقر تنهایی‌پور به ریاست اداره راه و شهرسازی گراش، و عبدالله قهرمانی پیرسلامی به ریاست اداره راه و شهرسازی جویم منصوب شدند.

محمدباقر تنهایی‌پور متولد ۱۳۶۱ در فسا است و مدرک کارشناسی ارشد عمران دارد. او درباره‌ی آشنایی‌اش با شهرستان گراش به خبرنگار هفت‌برکه می‌گوید: «من از سال ۸۸ به استخدام اداره کل لارستان در آمده‌ام. مدتی نیز معاون اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های اداره کل بوده‌ام، که وظیفه‌ی بازدید و نظارت بر راه‌ها و ممیزی نقاط پرتصادف و ایمن‌سازی نقاط پرخطر را بر عهده دارد. با توجه به این که کل هفت شهرستان را زیر نظر داشته‌ایم و گراش نیز یکی از این شهرستان‌هاست، آشنایی خوبی با این شهرستان دارم.»

در حکم مدیر کل برای انتصاب این دو رییس آمده است: «با استعانت از پرودگار متعال و نظر به سوابق ارزشمند مدیریتی و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی گراش و جویم منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگ با سایر مدیریت‌ها و کارشناسان حوزه‌های مختلف، در انجام وظایف قانونی خود موفق باشید و لازم است ضمن تعامل و هماهنگی با سایر نهادهای بالادستی و مرتبط، ضمن اطلاع از شرح وظایف، امور محوله را زیر نظر اینجانب به انجام رسانید.»

مهندس باقری‌فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، از خدمات ارزشمند مهندس سلمان مهرابی، رییس سابق اداره راه و شهرسازی گراش، و کاظم پالاش، رییس سابق اداره راه و شهرسازی جویم، نیز تقدیر به عمل آورد.

خروج از نسخه موبایل