نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش از بالا در دوربین صدا و سیما

هفت‌برکه (گریشنا): دوربین پرنده (هِلی‌شات) به کمک دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش می‌آید تا تصاویر جذاب‌تری از گراش ثبت شود. این دوربین هدیه‌ی موسسه‌ی توسعه و همیاری شهرستان گراش است.

به گزارش دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش، نزدیک به ۷ سال از سابقه فعالیت دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش می‌‌گذرد. در این مدت با کمک خیرین و مسئولین شهرستان، این دفتر توانسته موفقیت‌های چشمگیری در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم گراش به دست آورد. در این راستا، کمک‌های مادی و معنوی موسسه توسعه و همیاری شهرستان گراش نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف این دفتر داشته است.
محمدحسن نام‌آور، مسئول دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش، گفت: «دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش موفق شده علاوه بر خبرهای کوتاه و متنوع، گزارش‌های زیادی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی و … به استان ارسال کند تا از این طریق بتواند مشکلات و موفقیت‌های شهر و مردم را به گوش مسئولین استانی و کشوری برساند.»

وی با تاکید بر این امر که دفتر خبرگزاری این شهرستان برای پیشرفت و معرفی بهتر شهرستان نیازمند وسایل و تجهیزات پیشرفته، به‌روز و حمایت خیرین است، اظهار داشت: «تاکنون موسسه توسعه و همیاری شهرستان گراش در تمام شرایط از این دفتر حمایت کرده و با تامین مخارج و خرید دوربین پرنده (هلی‌شات) موجبات پیشرفت این دفتر را در استان فراهم کرده است.»
دوربین پرنده با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند تصاویر را از بالا و به صورت چرخشی و در سرعت‌های متفاوت ضبط کند که جذابیت خاصی به تصاویر می‌بخشد.
نام‌آور با تشکر از هیات امنای این موسسه گفت: «دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش هیچ گاه تلاش بی‌وقفه و پیگیری این موسسه را از یاد نبرده و امیدوار است در آینده نیز این همیاری همچنان ادامه داشته باشد.»

 

 

خروج از نسخه موبایل