نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

با انجام دو بازی، مسابقات باشگاهی فوتبال گراش آغاز شد

DSC07349

در آغاز مسابقات باشگاهی فوتبال گراش، تیم‌های شهدا و استقلال بازی اول خود را با برد به پایان رساندند.

دیروز و در اولین روز از مسابقات باشگاهی فوتبال گراش که پس از روزها کشمکش بر سر چگونگی اجرای آن آغاز شده بود، تیم شهدا توانست با نتیجه قاطع ۵ بر ۲ برابر ستاره‌آبی گام اول خود را محکم بردارد. تیم شهدا به مربیگری احسان جوکار نیمه اول را با نتیجه سه بر یک به پایان رساند. برای شهدا، مجید استوار دو بار گلزنی کرد و حامد فروزش، سعید محسنی و مجتبی کهندلی دیگر گل‌های شهدا را به ثمر رساندند. یاران ستاره‌آبی هم توسط فاضل آشفته و میثم خشنود به گل رسیدند.

مجید افشار قضاوت این بازی را بر عهده داشت و مهدی آذرافروز، جواد افشار، حامد بابا احمدی و علی داوری‌فرد او را همراهی می‌کردند. عبدالرضا حسین‌پور و ستارنژاد نیز به عنوان ناظر داوری و سرپرست در کنار زمین حضور داشتند.

احسان جوکار پس از کسب سه امتیاز اول با رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: عدم نتیجه‌گیری سال گذشته شهدا بیشتر به خاطر برنامه‌ریزی‌ها بود، سال گذشته ما برای مسابقات فوتسال آماده شده بودیم اما امسال با برنامه بهتری در این بازی‌ها شرکت کرده‌ایم.

در ادامه این بازی‌ها امروز هم تیم‌های شهیدان حسن‌زاده و استقلال مقابل هم قرار گرفتند. نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که استقلال توانست در پایان با نتیجه ۳ بر دو بازی را به سود خود تمام کند. جعفر شبانی، مربی اسقلال یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند و حمید ابراهیمی و احمد محمودی هم تعداد گل‌ها افزایش دادند. برای تیم شهیدان حسن‌زاده هم ابراهیم دلخوش و مهدی محمدنژاد گل زدند. احسان جوکار این بازی را قضاوت کرد و عبدالرضا حسین‌پور، حامد بابااحمدی و مجید افشار هم به عنوان کم‌داور و داور چهارم در این بازی حضور داشتند.

به گفته اسماعیل حسن‌نژاد، مسئول هیئت فوتبال گراش، بازی‌های امسال هم مثل سال قبل به صورت تک بازی است و از بین ده تیم شرکت کننده، شش تیم در پایان رقابت‌ها تحت عنوان لیگ برتر در سال آینده با هم به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

این بازی‌ها پنجشنبه و جمعه با سه بازی دیگر ادامه خواهد داشت. فردا در اولین بازی، گراش‌جوان و جوشن، تیم‌های اول و سوم سال گذشته مقابل هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس‌نوین و انقلاب هم بازی دیگر را برگزار می‌کنند.

استقبال کم تماشاگران در بازی اول چندان غیر منتظره نبود. همچنین عدم حضور نیروهای امدادی و انتظامی هم کسی را چندان نگران نکرده بود. هر چند با گرم‌تر شدن بازی‌ها این انتظار وجود دارد که مسئولین پیگیر نظم برگزاری این بازی‌ها باشند.

خروج از نسخه موبایل