نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چرا این شماره دیر شد

شماره تیرماه نشریه افسانه به جای اول ماه در آخر تیرماه منتشر شد. مخاطبان ما به حق از دست ما گلایه دارند. به عنوان سردبیر نشریه باید از همشهریان و خوانندگان افسانه پوزش بخواهم. در تاخیر این شماره من مقصر اصلی بوده‌ام که به علت اشکالی نرم‌افزاری مجبور شدم بخشی عمده‌ای از مطالب را از اول بنویسم و همین مساله یک هفته باعث تاخیر در انتشار شد. اما عوامل دیگری هم در انتشار دیرهنگام این شماره تاثیر داشت.

الف. در حال حاضر به دلیل درخواست مدیرمسئول، نشریه در شیراز منتشر می‌شود انتشار در شیراز باعث می‌شود که نشریه چهار روز بعد از بسته شدن، توزیع شود. ما نشریه را کامل کرده برای مدیر مسئول می‌فرستیم تا بعد از تایید وی برای چاپ ارسال شود. این شماره چاپخانه هم به دلیل کمبود کاغذ یک روز دیگر ما را معطل کرد. یک روز هم برای ارسال اضافه کنید به خاطر همین نشریه‌ای که جمعه آماده انتشار بود روز چهارشنبه به دست شما می‌رسد. ممکن به این دلیل بخشی از خبرهای داغ را از دست بدهیم.

ب. دفتر نشریه در این ماه شاهد تغییراتی بود همکار ما خانم میرانی جای خود را به خانم یوسفی داد. پراکنده بودن همکاران بخش طراحی و آگهی در این شماره باعث شده بود منظم کردن آگهی‌های شما از دردسرهای ما باشد. همچنان نیازمند همکاری با یک دوست گرافیست هستیم تا آگهی‌ها را آماده‌سازی کند. اگر خودتان این کاره هستید یا کسی را می‌شناسید ما را بی‌خبر نگذارید.

پ. باز هم مسئولیت این تاخیر بر عهده من است و سعی می‌کنم به گونه‌ای جبران کنم.

تلاش می‌کنیم در طول تابستان که دوستان بیشتری با ما همکار دارند انتشار نشریه را منظم‌تر کنیم تا شرمنده شما دوستان پیگیر نشویم. اگر باز هم تاخیر داشتیم به ما تذکر بدهید. در ۱۵ تا ۲۰ مردادماه منتظر شماره جدید باشید.

خروج از نسخه موبایل