نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش به احترام شیخ سه‌شنبه تعطیل است

هفت‌برکه (گریشنا): شورای اسلامی شهر گراش و اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای از کسبه و مردم دعوت کردند روز سه‌شنبه با تعطیلی فروشگاه‌های خود در مراسم ختم حاج شیخ احمد انصاری حضور یابند:

انالله و انا الیه راجعون

«به ز نکونامی ما را هنری نیست»

مردی که عشق به اهل بیت علیهم‌السلام را با خدمت به مردم آب و خاک خود آمیخته بود و خدمات بی‌شائبه او نام گراش را بیش از پیش پرآوازه کرد شایسته سپاسی بی‌کران و رفتن‌اش مایه اندوهی بی‌پایان است. وفات‌اش هر چند شتافتن به سوی حق بود اما برای مردم گراش خسرانی عظیم و فقدانی جبران ناپذیر است که گَرد اندوه را در عید قربان بر شهر گراش پاشید.

حاج شیخ احمد انصاری که از سر فروتنی و بزرگواری هیچ گاه نخواست نامش برده شود تا همیشه نامی ماندگار یافت و گراشی‌ها با دیدن هر تصویری از شهر یاد او را زنده می‌دارند. هر چند اجر او نزد خداوند محفوظ است اما این مرد بزرگ، شایسته تکریمی عظیم و یادبودی جلیل است و کوچکترین کار از سوی همشهریان‌اش همراهی در مراسم تدفین بود او که با ملاحظاتی این توفیق به دست نیامد تا شهر گراش فقدان بزرگمرد خود را بیشتر احساس کند.

روز ‌سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۵ اصناف و مردم گراش با تعطیلی مغازه‌های خود و حضور در حسینیه اعظم گراش که یکی از صدها یادگار ماندگار اوست در مجلس ختم شرکت می‌کنند تا ارادت خود به آن مرد بزرگ و خادمین اهل بیت علیهم السلام اعلام دارند.

شورای اسلامی شهر گراش
اتاق اصناف گراش

خروج از نسخه موبایل