نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آغاز جشن عاطفه‌ها از همایش هشتمین آفتاب

هفت‌برکه (گریشنا): پایگاه‌های ستاد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در دومین همایش هشتمین آفتاب، آماده ثبت نام از حامیان نیک‌اندیش جهت کفالت مادی و معنوی از فرزندان و دانش‌آموزان یتیم و نیازمند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گراش و به نقل از شهابی، مدیر این نهاد، در همایش هشتمین آفتاب که از بیستم تا بیست و چهارم مردادماه در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود، پایگاه‌های ستاد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش به کمک دانش‌آموزان یتیم و نیازمند گراش می‌شتابد.

با توجه به نزدیکی این همایش با سال تحصیلی جدید و لزوم یاری‌رسانی به دانش آموزان بی‌بضاعت، پایگاه‌های این نهاد مقدس مستقر در محل برگزاری همایش آماده ثبت‌ نام از خیرین جهت کفالت مادی و معنوی فرزندان دانش‌آموز یتیم و نیازمند با اولویت خدمات‌رسانی فرهنگی خواهد بود. خیرین می‌توانند با تقبل مبلغ حداقل ۳۰۰ هزار ریال در ماه جهت یک فرزند معنوی، به جمع خانواده بزرگ حامیان اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد حضرت امام (ره) بپیوندند. پایگاه‌های ثابت این نهاد مستقر در ساختمان اداری کمیته امداد واقع در بلوار شهدا، مساجد، ادارات و محل برگزاری نماز جمعه، آماده دریافت وجوهات و نذورات خیرین در کلیه سرفصل‌های حمایتی و مشارکتی به خصوص جشن عاطفه‌ها و اکرام ایتام و محسنین می‌باشد.

شهابی در پایان با تاکید بر هزینه حداقل ۲ میلیون ریالی برای هر دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید و عدم توانایی تامین این هزینه از سوی خانواده‌های نیازمند، به منظور  جلوگیری از ترک تحصیل اجباری فرزندان آینده‌ساز این مرز و بوم، خواهان اهتمام بیش از پیش خیرین به این امر مهم شد.

همچنین شماره حساب سیبا ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ نزد بانک ملی گراش، آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین است.

 

خروج از نسخه موبایل