نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بزرگ‌ترین تونل جنوب کشور ۸۰ درصد پیشرفت داشته است

هفت‌برکه (گریشنا): احداث تونل شهید باقری در مسیر خنج به لامرد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری‌فرد، مدیر کل، در حاشیه بازدید از این تونل، با ابراز رضایت از پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگ‌ترین تونل جنوب کشور عنوان کرد: «با تکمیل این تونل، مسیر تردد مردم از لامرد به مرکز استان و دیگر مناطق روان‌تر می‌شود و سبب رونق بیشتر منطقه می‌گردد.» او اظهار امیدواری کرد با احداث این تونل، ضمن کاهش چشم‌گیر طول مسیر لامرد به خنج، شهرهایی همچون علامرودشت نیز به راه اصلی و ایمن متصل شوند.

به گفته مهندس باقری‌فرد، این تونل ۲۶۵۰ متر طول دارد و عملیات خاک‌برداری آن پایان یافته و ورودی و خروجی این تونل نیز به طول ۷ کیلومتر آسفالت شده است. عملیات احداث دیوار بتونی تونل نیز تاکنون تا ۲۱۹۰ متر انجام شده است. طول کل عملیات لاینینگ (پوشش یکپارچه بتونی مسلح سقف و دیواره‌ها) ۴۵۸ متر است که بیش از دو-سوم این پوشش بتونی پایان یافته است و حدود ۱۴۰ متر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

خروج از نسخه موبایل